דף הבית » פרסום ממומן בפייסבוק
הגברת פעילות המותג ברשתות חברתיות
זו כבר עובדה, רשתות חברתיות הפכו להיות חלק מהחיים הדיגטליים שלנו, מרביתנו מבלים בהן על בסיס יומי בין דקות לשעות.
למרות שיש מגוון של רשתות חברתיות, פייסבוק היא עדיין הפופולריות ביותר ומתהדרת בכ 2 ביליון גולשים פעילים מדי חודש ברחבי העולם. בישראל הנתון הזה עומד על כ 6 מיליון משתמשים פעילים כאשר הכיוון עדיין במגמת עליה.
אין ספק שהנתון הזה בשילוב העובדה שהקהל מגוון, הופכים את פייסבוק לזירת פרסום נחשקת ונגישה כמעט לכל סוגי העסקים והשירותים. יתרון נוסף שהופך את הפרסום לאטרקטיבי הוא שניתן לפרסם בתקציב יחסית נמוך ביחס לחשיפה גבוהה.
באמצעות מחקר מקיף ובשילוב ממשק הפרסום של פייסבוק ניתן לבנות מספר רב של קהלי יעד מותאמים אישית ורלוונטיים לכל עסק או שירות. זאת על בסיס מסד נתונים קיים של העסק כמו מועדון לקוחות או קהל האוהדים הקיים וכן קהלים "קרים" וחדשים שעשויים להיות יעד מתאים.
הקמפיינים מחולקים לשלוש קטגוריות שמתארות מסע לקוח: חשיפה, שיקול והמרה
בתוך כל קטגוריה יש תתי קטגוריה של יעדי פרסום. במילים אחרות אנחנו מגדירים למערכת מהי המטרה שאנו רוצים להשיג מהקמפיין.
השיטה הזו מאפשרת להתאים את הקהלים לשלבים במשפך השיווקי של העסק וביעדיו.
סוגי הקמפיינים מאפשרים לנו להגדיל את החשיפה ברשת החברתית, להגיע לקהל רלוונטי, להניע אותו לפעולה שאותה הגדרנו כמו קניות באתר, מילוי טופס, סקר, צפיות בסרטון, מעורבות עם אוהדי העמוד שלנו או עם קהל חדש או כזה דומה לקהל שלנו ועוד.
כמו בשיווק בגוגל גם כאן ניתן להטמיע באתר קוד מעקב שיאפשר שיווק מחדש לקהל שהתעניין בדפים מסויימים אך לא ביצע המרה או קהל שביצע המרה באתר
יחד אתכם נאפיין את קהל המטרה כדי להשיג תוצאות מרביות
אינסטגרם היא רשת חברתית ויזואלית, צבעונית וצעירה בשפה ובתוכן.
לפי נתוני אינסטגרם 1/3 מהסרטונים הנצפים מגיעים מעסקים ו 60% מהגולשים אומרים שהם נחשפו בפרסומות בה למוצרים חדשים.
ניתן לפרסם מודעות תמונה, אוסף תמונות, קרוסלה, סרטוני וידאו שירוצו בפיד או בסטורי.
הפרסום ברשת מתאים כמעט לכל סוגי העסקים, מביגוד והנעלה, מוצרי לייף סטייל, שירותי קוסמטיקה ועד נדל"ן.
כמו בפרסום בפייסבוק ניתן לשלוט בתקציב, לפרסם לעוקבים קיימים ולבצע פילוח רלוונטי על בסיס תחומי עניין והתנהגות, ונתונים דמוגרפיים
עם כמות גולשים יומית מכובדת, קריאטיב מושך ופילוח קהל מדוייק זה בהחלט המקום להקצות חלק מתקציב הפרסום.
שלב ראשון:
פגישת אפיון, נערוך שיחה על מהות העסק, הצרכים והיעדים
סיכום פגישה והצעת מחיר
חתימה על הסכם עבודה
שלב שני:
מחקר קהלי יעד וגיבוש אסטרטגיה
שלב שלישי:
הקמת לקוח, פתיחת חשבון מנהל וחשבון מודעות על שם הלקוח, הטעמת פיקסל באתר רימרקטניג
שלב רביעי:
הקמת קמפיין מבנה תקין ובהתאם ליעדי ההמרות שהוגדרנו
עבודה שוטפת:
אופטימיזציה לאורך כל הקמפיין
דוחות יוגשו אחת לחודש
בואו נדבר – איך לפרסם את העסק שלך ברשתות חברתיות!
בואו נדבר על קידום האתר