זו כבר עובדה, רשתות חברתיות הפכו להיות חלק מהחיים הדיגטליים שלנו, מרביתנו מבלים בהן על בסיס יומי בין דקות לשעות.
למרות שיש מגוון של רשתות חברתיות, פייסבוק היא עדיין הפופולריות ביותר ומתהדרת בכ 2 ביליון גולשים פעילים מדי חודש ברחבי העולם. בישראל הנתון הזה עומד על כ 6 מיליון משתמשים פעילים כאשר הכיוון עדיין במגמת עליה.
אין ספק שהנתון הזה בשילוב העובדה שהקהל מגוון, הופכים את פייסבוק לזירת פרסום נחשקת ונגישה כמעט לכל סוגי העסקים והשירותים. יתרון נוסף שהופך את הפרסום לאטרקטיבי הוא שניתן לפרסם בתקציב יחסית נמוך ביחס לחשיפה גבוהה.
באמצעות מחקר מקיף ובשילוב ממשק הפרסום של פייסבוק ניתן לבנות מספר רב של קהלי יעד מותאמים אישית ורלוונטיים לכל עסק או שירות. זאת על בסיס מסד נתונים קיים של העסק כמו מועדון לקוחות או קהל האוהדים הקיים וכן קהלים "קרים" וחדשים שעשויים להיות יעד מתאים.