קידום אתרים אורגני בגוגל

אני אדאג לייצר עבורך יותר תנועה ומכירות באתר

קידום אתרים אורגני בגוגל (המונח הלועזי SEO Search Engine Optimization) הינו אסטרטגיה ארוכת טווח בשיווק דיגיטלי שבבסיסה השקעה באתר אינטרנט לאורך זמן, במטרה לבסס נוכחות במנועי חיפוש לטובת מוניטין ומכירות. מנתונים עולה שלמעשה 90% מהגולשים מתחילים את מסע החיפוש שלהם בגוגל. הם מחפשים אחר "משהו", אותו "משהו" זה צורך, זה יכול להיות מוצר, שירות, מידע. קידום אתרים אורגני בגוגל מבצע התאמה לצרכים של הגולשים – לקוחות פוטנציאלים של האתר שלך מצד אחד והתאמה לגוגל מצד שני.
אולם אם האתר שלך לא מותאם למנוע החיפוש או לצרכים של הגולשים. לא תהיה הזדמנות לאתר שלך להשתתף בשיקול הרכישה של הגולש.

עוד תנועה לאתר

שיפור נראות האתר בתוצאות החיפוש בגוגל, שיפור יחס חשיפה-הקלקה
והגברת הכניסות לאתר

חשיפה

חיזוק המותג והגברת החשיפה של העסק שלך בזירה הדיגיטלית

המרות איכותיות

להגיע ללקוחות פוטנציאלים שמחפשים בדיוק את השירות או המוצר שלך באינטרנט

ממה נהנים לקוחות קידום אתרים אורגני בגוגל?

קצת על גוגל

רקע קצר על איך מנועי חיפוש עובדים, מנועי החיפוש שולחים רובוטים המכונים עכבישים לסרוק את כל האתרים ברשת כל הזמן, אותה פעולת סריקה, מכניסה את האתר למאגר תוכן עצום (אינדקס) של מנוע החיפוש. לכן כאשר נשלחת שאילתה עולות מיד תוצאות במהירות. המידע הנסרק מעובד כדי להשיב בתוצאות רלוונטיות לשאילתת חיפוש (אחרת מדוע נגלוש במנוע חיפוש שנותן תוצאות שלא עונות על כוונתנו?). ככל שהתוצאה תהיה מדוייקת עולה הסיכוי שהגולש ילחץ עליה.

איך עובד קידום אתרים אורגני בגוגל ?

מחקר מילות מפתח

זהו אחד השלבים הכי חשובים בתחילת הקידום האורגני וכאן נעוץ הבדל משמעותי בין גישות של מקדמי אתרים על סוגיהם. יש שמזינים ביטוי לכלי מחקר, מורידים טבלה ובזה מסתיים המחקר. מחקר מילים עמוק לוקח לא מעט שעות והנתונים שמפיקים ממנו שווים זהב מבחינת בניית תוכנית עבודה ותוכן. 

במחקר מילים אני בוחנת

  • מהי כוונת המשתמש כאשר הקיש את הביטוי
  • מה הייעוד של הביטוי ואיזה עמוד מתאים לו
  • מה דרוש כדי לקדם את הביטוי – מבחינת תוכן קישורים 

מחקר מתחרים

מחקר מתחרים מתבצע לאחר מחקר המילים. מטרתו לבחון את מצב האתר כיום ביחס למתחרים עבור הביטויים שנבחרו לקידום. המחקר כולל בחינה של דף התוצאות עבור כל ביטוי, איתור פערים בין האתר לבין המתחרים. הנחיות לשיפור ויישום באתר . זהו שלב כל כך חשוב!

אופטימיזציה למנוע חיפוש

קידום אתרים בגוגל הוא למעשה תהליך התאמת האתר למנוע החיפוש בהיבטים של אופטימיזצית תוכן וטכנית.
מבחינת תוכן המטרה בעצם להעביר לגוגל במה האתר עוסק ואילו דפים חשובים לקידום. כלומר חיבור וניתוח כיצד גולשים מחפשים את העסק שלך ואיך מנוע החיפוש מבין ומקשר בין החיפוש לתוצאה הרצויה. החיבור הזה צריך להיות מדויק ורלוונטי לכוונת הגולש. כלומר גולש שחיפש מוצר ולחץ על תוצאה אך למעשה הגיע לדף נחיתה לא מתאים לצורך שלו, לא יתקיים החיבור הרצוי ותהיה נטישה.

קידום אתרים אורגני בגוגל, מזמן לא עוסק רק באופטימיזציה של תגיות העמוד, אלא התאמה לצפיות ולצרכים של הגולש. בהתאם לכך תרומה נוספת לעבודת קידום אתרים בגוגל באתר הם איכות התוכן ושיפור חוויות המשתמש, זה אחד הנושאים עליהם גוגל (למשל) שם דגש נרחב מאוד במסגרת דירוג האתר.

אופטימיזציה טכנית מתחילה בשלב ניתוח האתר בהתחלה. מטרת הבדיקה היא לדאוג שמנועי החיפוש יאהבו אותנו, כיוון שאם נדאג לאתר נח ופתוח לסריקה, זה יאפשר לעכבישים של מנוע החיפוש לסרוק את היתר ביעילות.

בנוסף זהו תהליך הבוחן את בריאות האתר  ואני מחפשת אם יש דפים מיותרים ושבורים, מהי היררכיה של האתר, תקינות הקוד ועוד פרמטרים רבים עליהם תוכלו להמשיך לקרוא במאמר על אופטימיזציה לאתרים המספק הסבר ארוך על אופטימיזצית תוכן וטכני.

להלן דוגמא לאתר שעבר תהליך קידום אתרים בגוגל. שיפור של כ 78 אחוז בכניסות האורגניות וההמרות האורגניות

שיפור בהמרות ובחשיפות כתוצאה מתהליך קידום אתרים אורגני בגוגל

מעוניינים לקדם את האתר שלכם? מלאו את הפרטים ואחזור אליכם

אופטימיזצית תוכן

חלק נכבד מאופטימיזצית האתר לגוגל הוא כל התכנים הקיימים באתר. התכנים באתר יכולים להיות מלל, תמונה, מדיה, מוצר ועוד. ברור היום שיצירת תוכן בעל ערך לגולש היא אחד ממפתחות הקידום. דפים בעלי תוכן ירוד או דפים שיש בהם תוכן פחות רלוונטי לשאילתה של הגולש לא ייסעו לקידום האתר. שיפור ויצירת תוכן שעונה על כוונת המשתמש יעניקו חווית משתמש טובה יותר ויותר חשיפות לאתר. חלק מתהליך הקידום האורגני עוסק בשיפור בתוכן האתר.

בניית פרופיל קישורים

קישורים חיצונים המפנים לאתר שלכם חיונים לצורך הגברת סכמות האתר. בניית קישורים מאתרים רלוונטיים עוזרת לקידום האתר, אמנם לא כמו בעבר אבל עדיין קישורים נכנסים יכולים להיות מרכיב בעל אימפקט חזק על קידום האתר. אבל לא כל קישור הוא קישור טוב. המטרה שלי לאתר  קישורים רלוונטיים לתחום האתר ממקורות מוסמכים, ולבנות עבורכם פרופיל קישורים טבעי ואיכותי שיחזקו את האתר ולא יפגעו בו לאורך זמן.

קידום גוגל לעסק שלי

אם יש לך עסק פיזי בנוסף לאתר אז קידום "בגוגל לעסק שלי" הוא אחד העוגנים לביסוס המותג בעיר בה העסק פעיל. אמנם ארצנו היא קטנטונת, אך אי אפשר להתעלם מהעובדה שגוגל מפות תופס שטח עצום מתוצאות החיפוש ואם יש לך עסק פיזי גם הוא חייב להיות שם.

לקריאה על קידום בגוגל לעסק שלי

מה מקבלים וכמה משלמים (שאלות נפוצות בהמשך)
בכל אחת מהתוכניות מקבלים הטבה שווה!

קידום אתרים בייסיק

מזמינים עכשיו ומקבלים 400 שח הנחה*
2900 חודשי
  • מחקר מילים
  • מחקר מתחרים
  • מיקוד קידום עד 5 ביטויים עיקריים לבחירה
  • אופטימיזציה לביטויים שאינם מקודמים ללא הגבלה
  • אופטימיזצית תוכן לעמודים מקודמים
  • בניית פרופיל קישורים
  • סריקת אתר - איתור שגיאות
  • אופטימיזצית מבנה
  • קידום אתר - צד טכני - המלצות/יישום בהתאם
  • פתיחת כרטיס גוגל לעסקים
  • חיבור אתר לגוגל סרץ' קונסול ואנליטקס
  • שירות: במייל, וואטסאפ, טלפוני
  • דוח חודשי מפורט - משימות, ביצועים ודירוגים

קידום אתרים מתקדם

מזמינים עכשיו ומקבלים 500 שח הנחה*
3300 חודשי
  • מחקר מילים
  • מחקר מתחרים
  • מיקוד קידום עד 8 ביטויים עיקריים לבחירה
  • אופטימיזציה לביטויים שאינם מקודמים ללא הגבלה
  • אופטימיזצית תוכן לעמודים מקודמים
  • בניית פרופיל קישורים
  • סריקת אתר - איתור שגיאות
  • אופטימיזצית מבנה
  • קידום אתר - צד טכני - המלצות/יישום בהתאם
  • פתיחת כרטיס גוגל לעסקים
  • חיבור אתר לגוגל סרץ' קונסול ואנליטקס
  • שירות: במייל, וואטסאפ, טלפוני
  • דוח חודשי מפורט - משימות, ביצועים ודירוגים
פופולרי

קידום אתרים פרימיום

מזמינים עכשיו ומקבלים 700 שח הנחה*
4000 חודשי
  • מחקר מילים
  • מחקר מתחרים
  • מיקוד קידום עד 15 ביטויים עיקריים לבחירה
  • אופטימיזציה לביטויים שאינם מקודמים ללא הגבלה
  • אופטימיזצית תוכן לעמודים מקודמים
  • בניית פרופיל קישורים מוגבר
  • סריקת אתר - איתור שגיאות
  • אופטימיזצית מבנה
  • קידום אתר - צד טכני - המלצות/יישום בהתאם
  • פתיחת כרטיס גוגל לעסקים כולל העלאת תכנים
  • חיבור אתר לגוגל סרץ' קונסול ואנליטקס
  • אופטימזציה לערוץ יוטיוב (במידה ויש)
  • חיבור אתר לחשבון קלריטי (זיהוי חווית גלישה)
  • שירות: במייל, וואטסאפ, טלפוני זמין
  • דוח חודשי מפורט - משימות, ביצועים ודירוגים

*חבילת "בייסיק"     מקבלים הנחה – 400 ש"ח למשך 3 חודשים

*בחבילת "מתקדם" מקבלים הנחה – 500 ש"ח למשך 3 חודשים

*בחבילת "פרימיום" מקבלים הנחה – 700 ש"ח למשך 3 חודשים

*בתוקף עד 30.9.2021

שאלות נפוצות בנושא שירות קידום אתרים בגוגל

קידום אתרים בגוגל מתאים לכל עסק החל מחנויות אונליין, נותני שירותים ואתרי תדמית ומידע. כל עסק שרואה לטווח ארוך ומעוניין לבסס את הנוכחות של אתר האינטרנט לאורך זמן. קידום אתרים מתיישב בשלב "השיקול" של משפך שיווקי. כלומר גולשים שמחפשים מענה לצורך מסויים ומתחילים לבצע חיפוש על מנת למלא את הצורך. דבר נוסף ומופלא בקידום אתרים הוא ההשפעה על כל האתר, שכן לאורך זמן מקדם האתר מבצע עוד ועוד התאמות של עמודים למנוע החיפוש. העמודים הללו אל אף שאינם מקודמים בהגדרה עשויים לזכות לחשיפות וכניסות. זאת קורה כיוון שמנוע החיפוש למד את האתר שלנו ובעת שאילתות שיש לנו מענה עליהן, מנוע החיפוש "יעדיף" להגיש תוצאות ממקורות סמכותיים ( ואותנו למעשה הוא כבר "מכיר")

לכל ביטוי שתבחרו מתבצע מחקר מתחרים מעמיק, אפיון העמוד באתר כיום ואופטימיזציה יסודית. כל פרויקט מוגבל בזמן עבודה חודשי, על מנת להפיק את המקסימום ולבצע עבודה מקיפה אין אפשרות אמיתית לא להגביל למספר ביטויים. אחרי חודשי העבודה הראשונים יש התייחסות וטיפול בביטויים לא מקודמים, כלומר בעוד ביטויים/עמודים נוספים באתר שעשויים לספק עוד תנועה וכניסות. זאת כיוון שאחת המשימות בקידום אתרים היא הגברת התנועה לאתר והעבודה היא רוחבית.

אין אפשרות להבטיח הצהרה כזו, קידום אתרים אורגני בגוגל תלוי גם בגורמים חיצונים או היבטים טכניים באתר שאינם תלויים בעבודת המקדם. כמו כן חשוב לציין כי שיתוף פעולה של בעל האתר תורם גם הוא להצלחה. 
אני כן מבטיחה שאני אעשה כל פעולה מקצועית אפשרית ונכונה, כדי לקדם את האתר.  

קידום אתרים הוא תהליך שלוקח זמן  וכן יש הבדל במידת התחרותיות עבור כל ביטוי וביטוי. יש ביטויים שניתן לראות תוצאות אחרי חודשיים ויש ביטויים שיכול לקחת גם שנה לקדם. יחד עם זאת הניסיון מלמד כי בדרך כלל תוצאות משמעותיות ניתן לראות בטווח של בין 3-6 חודשים מתחילת העבודה. 

אחד היתרונות המובהקים של קידום אתרים בגוגל הוא שתוצאות אורגניות נראות טבעיות יותר, לכן כאשר אתר מסויים מופיע בעמוד התוצאות הראשון אנו כגולשים לרוב נתפוס את התוצאה כאמינה יותר מתוצאה המוגשת כפרסומת. אמנם, גוגל עושה מאמצים רבים להעניק לפרסומות מראה טבעי יותר. אם בעבר התוצאה היתה מובלטת, היום היא נראית כמעט לגמרי כמו תוצאה אורגנית. למעשה כך מעודדת גוגל גולשים להיכנס למודעה. עדיין אנו כצרכנים מבינים שזו פרסומת ומעדיפים בדרך כלל תוצאות אורגניות. אין שספק שבראיה לטווח ארוך קידום אתרים אורגני בגוגל חוסך משאבים אל מול קידום ממומן. יחד עם זאת אם יש אפשרות לשלב בין השניים אז זו ההמלצה כיוון שני הערוצים תורמים, כל אחד במישור שלו להגדלת הכניסות לאתר. יתרון נוסף לקידום ממומן על אורגני הוא אפקט התוצאה המיידית, שכן מרגע שעולה קמפיין לרוב יש תוצאות. 

מעת לעת נדרשת עבודה של מתכנת/צוות פיתוח. לצורך זה, אני מוציאה בקשה להצעת מחיר וציון של דחיפות המשימה (עד כמה חשוב שנבצע אותה). הוצאה נוספת שעשויה להיות היא הוספת קישורים חיצוניים מעבר לחבילה או הוספת תוכן חדש לאתר. ניתן להוסיף חבילת תוכן בכל זמן. 

לא, ניתן להפסיק את השירות בהתראה של חודש מראש. אני רוצה לקוחות שרוצים לא חייבים..

התוצאות שמושגות באמצעות תהליך קידום אורגני בגוגל יכולות להישמר לתקופה מסויימת (גם ארוכה) אך כיוון שגוגל מעדכן כל הזמן את האופן בו הוא סורק ומדרג אתרים, ללא עבודת אופטימיזציה מתמשכת, האתר עשוי לאבד את הדירוגים שלו. בגדול כמו כל דבר בחיים תחזוקה ותפעול שומרים על אריכות ימים (כן גם באתרים זה ככה ;)).

מעוניינים לקבל יותר תנועה, המרות ומכירות באתר? מלאו את הפרטים ואחזור אליכם

לוחות זמנים לקידום אורגני בגוגל

לפני שמתחילים
בדיקת התכנות קידום

אז החלטנו לעבוד יחד, כעת אנו בודקים את סביבת העבודה.
בשלב ההכנה נערכת בדיקת היתכנות קידום, אני מחברת את האתר שלך לכלי עבודה ובוחנת האם יש היבטים טכניים שיש לטפל, שגיאות שעשויות להפריע ומתעדת את מצבו כיום.
בסיום התהליך ישלח סיכום והמלצות שיכשירו את תהליך הקידום.

בנימה אישית, קידום אתרים אורגני בגוגל דורש מעת לעת שיתוף פעולה שלך לכן ללא מחויבות שלכם להצלחת התהליך - זה לא יעבוד. כמובן שיחד נבצע תעדוף לפעולות על פי סדר חשיבותן והיכולת התקציבית שלכם. 

חודש ראשון ועוד קצת
מחקר מילים ומתחרים
search engine optimizition

פגישה ראשונה סופר חשובה כאן נלמד על העסק, מה חשוב לך לקדם ומה הציפיות שלך. זה המקום לעלות מוצרים או שירותים שאותם מעוניינים לקדם וכן ביטויים שלדעתך רלוונטיים. מכאן אני מתחילה ניתוח מעמיק ויסודי של מחקר מילים, תחרותיות הביטויים ובדיקת מתחרים. התהליך הזה עשוי לארוך כחודש ובסופו נקיים פגישה נוספת עם ההמלצות שלי לקידום ויחד אנו בוחרים מהם הדפים אותם נקדם ובאיזה עדיפות.

תחילת חודש שני
בניית תוכנית עבודה
תמונת רקע למאמר מה זה תגיות מטא

כל אתר דורש אסטרטגיית פעולה שונה בהתאם למבנה, לגודל שלו ולקצב בו עולים אליו תכנים חדשים
לכן בשלב זה נגיש את תכנית העבודה המומלצת ביותר, בהתאם לתקציב של העסק וסדרי העדיפות

חודש ושני והלאה
אופטימיזציה לאתר
post image on site optimization

בשלב זה נתחיל ליישם את בניית פרופיל קישורים ונבצע את עבודות אופטימיזצית תוכן ומבנה בהתאם לתוכנית העבודה

 

מעוניינים לקבל יותר תנועה, המרות ומכירות באתר? מלאו את הפרטים ואחזור אליכם

בואו נדבר על קידום האתר

דו"ח ניתוח לאתר שלי בחינם

דילוג לתוכן