מקדם אתרים פרילנסר

הדרך לעמוד הראשון מתחילה בבחירה טובה

אם הגעתם לכאן, אז סביר להניח שאתם מחפשים מקדם אתרים פרילנסר שיקדם את דפי האתר שלכם לעבר דף התוצאות הראשון. אני שמחה לבשר, שהגעתם למקום נכון, קצת שונה מאחרים (בקטע טוב) עם יחס אישי ועבודה מקצועית. 

תוכן עניינים

השירותים שתוכלו לקבל כאן

  • קידום אתרים SEOשירות SEO במודל פרילנס, לטובת שיפור הנראות והמיקומים של אתר אינטרנט בתוצאות החיפוש האורגניות של מנועי החיפוש במטרה להגדיל את התנועה לאתר, מה שיכול להוביל ליותר מכירות, לקוחות פוטנציאליים והזדמנויות עסקיות.
  • ניהול מוניטין – ניהול התדמית של עסק או אדם ברשת כמו ניטור אחר תגובות או אזכורים שליליים ויצירת תוכן חיובי על העסק או האדם, כגון מאמרים, בלוגים וביקורות.
  • שירותים נוספים: בניית אתר, אם הינכם זקוקים לאתר חדש אני אוכל לתת לכם מענה בבנית אתר בשילוב יצירת תשתית והכנה מושלמת לקידום באתר בגוגל. וכן חבילת קידום ממומן בגוגל או ברשתות חברתיות. 

במידה ותחליטו להתקדם איתי אוכל להסביר בהרחבה על כל שירות, אך כרגע חשוב לי להעניק לכם את נקודת המבט שלי באתר לבחירת מקדם אתרים פרילנסר או מקדמת כמובן.

מקדם אתרים פרילנסר או חברת קידום אתרים?

זו שאלה לגיטימית שסביר שעולה לפני קבלת החלטה עם מי לצאת לדרך. מקדם אתרים פרילנסר וחברות קידום אתרים הן שתי אופציות פופולריות לשיפור הנוכחות הדיגיטלית של אתרי אינטרנט במנועי חיפוש. ישנם יתרונות ברורים, מדוע כדאי לעבוד עם פרילנסר, אך ישנם גם מספר חסרונות. הנה כמה סיבות למה לבחור במקדם אתרים פרילנסר

  • עלות/ תועלת – פרילנסרים מציעים לרוב תמחור תחרותי יותר בהשוואה לחברות SEO גדולות יותר. ללא עלויות התקורה של סוכנות גדולה, פרילנסרים יכולים לספק שירותים באיכות גבוהה בתעריף ידידותי יותר. נקודה זו מועילה במיוחד לעסקים קטנים או סטארטאפים העובדים עם תקציבים מוגבלים אך עדיין מחפשים מומחיות מקצועית בקידום אתרים.
  • שירות מותאם אישית – עם פרילנסר, תקבלו שירות אישי ומותאם יותר בנוי ותפור לעסק שלכם. לעתים קרובות פרילנסר מטפל במספר קטן יותר של לקוחות מחברת קידום, מה שמבטיח שהפרויקט שלכם יקבל את תשומת הלב הראויה. גישה זו של אחד על אחד מאפשרת הבנה מעמיקה יותר של הצרכים והיעדים העסקיים הספציפיים שלך, היכרות טובה יותר עם התוכן ומהות השירותים של העסק, מה שמוביל לשיתוף פעולה ועבודה שיש לה סיכוי גבוה יותר להניב תוצאות.
  • מחויבות אמיתית – פרילנס הוא עסק עצמאי לכל דבר ולעצמאים יש אינטרס מובהק בהצלחתך. עבור כל פרילנס, כל לקוח הוא מכריע,  ההצלחה שלך היא הצלחתו. רמה זו של מחויבות מתורגמת לרוב לגישה נלהבת ומסורה יותר לצרכי ה-SEO שלכם, ומבטיחה שנעשה את הקילומטר הנוסף כדי לספק תוצאות.
  • גמישות וזמינות – פרילנסרים מציעים גמישות וזמינות רבה יותר. בניגוד לחברות גדולות יותר עם שעות עבודה מוגדרות, פרילנסרים רבים מוכנים להתאים את עצמם ללוח הזמנים שלכם ולספק שירותים מחוץ לחלון הזמן המסורתי.
  • ידע מגוון ונקודות מבט חדשות – פרילנסרים מגיעים לרוב עם מערך מגוון של מיומנויות וניסיון. הם בדרך כלל עובדים על מגוון פרויקטים בתעשיות שונות, אוספים שפע של ידע וטקטיקות חדשניות. הגיוון הזה מאפשר להם להביא נקודות מבט חדשות ופתרונות ייחודיים לאתגרי SEO, ולפתוח הזדמנויות חדשות לעסק.

 

אם הצלחת ליצור קשר עם מקדם אתרים פרילנסר מקצועי תוכל להנות מכל היתרונות הללו, אך לצד היתרונות יש גם פרילנסרים שאינם מספיק מקצועיים וזה עלול לגרום לפגיעה בקידום האתר ומצטבר לעלות גם יותר. בהמשך אתן את הטיפים שלי איך תוכלו למזער סיכונים ולדעת שהתקשרתם עם מקדם אתרים מקצועי.

מעוניינים לקדם את האתר שלכם במנועי חיפוש? מלאו את הפרטים ואחזור אליכם!

איך נראה תהליך עבודה מקצועי שמעניק פרילסר?

  1. שיחת היכרות – הבנת המטרות והיעדים העסקיים –
    • שיחת התנעה ראשונית, התהליך מתחיל בשיחת היכרות בה אנו לומדים ומכירים את העסק. זה כולל הבנת המותג, קהל היעד, מיקום השוק והיעדים ארוכי הטווח.
    • הגדרת יעדים, בשלב זה, נלמד אודות היעדים הספציפיים שלך כבעל/ת העסק, כגון הגדלת התנועה האתר, שיפור דירוג מנועי החיפוש או הגברת ההמרות.
  2. סריקת אתר – זיהוי שגיאות וזיהוי הזדמנויות
    • ביקורת טכנית, נעורך סריקה מקיפה של האתר, כדי לזהות בעיות טכניות כמו זמני טעינה איטיים, קישורים שבורים או שגיאות סריקה שעלולות להפריע לביצועי האתר שלך.
    • זיהוי הזדמנויות, מעבר לתיקון שגיאות, שלב זה כולל זיהוי הזדמנויות לשיפור, כגון אופטימיזציה של מבנה האתר, שיפור שדות SEO וכן הלאה.
  3. מחקר מילות מפתח
    • מחקר מילות מפתח, כולל מחקר וזיהוי מילות מפתח וביטויים שבהם קהל היעד של העסק שלך משתמש בשאילתות חיפוש. ההתמקדות היא במציאת שילוב של מילות מפתח קצרות וזנב ארוך הרלוונטיות לעסק.
    • ניתוח מתחרים, אנו נבצע ניתוח גם לאילו מילות מפתח המתחרים מדורגים, היכן יש פערים בינך לבין המתחרים.
  4. תוכנית עבודה – בהתבסס על הניתוח הראשוני, נבנה תוכנית עבודה מקיפה לקידום האתר. זה כולל אסטרטגיות אופטימיזציה בדפים עבור הביטויים שנבחרו לקידום, תוכניות ליצירת תוכן וטקטיקות אחרות המותאמות למטרות שלך. כמו נקבע ציר זמן ברור ליישום התוכנית, יחד עם אבני דרך למדידת ההתקדמות.
  5. תוכנית בניית קישורים– תוכנית לבניית קישורים נכנסים באיכות גבוהה תוך שיקולי תקציב, תוכנית בניית הקישורים מותאמת בהתאם לתקציב שלך, מה שמבטיח שהשיטות החסכוניות ביותר משמשות כדי להשיג קישורים נכנסים בעלי ערך.

איך לבחור מקדם אתרים פרילנסר? הנה הדגשים שלי

בחירת מקדם אתרים פרילנסר היא חיונית להצלחת מאמצי ה-SEO במיוחד לאור העבודה שרווחת בכל תחום מקצועי, גם כאן יש שפע של מקדמים לא מקצועיים. אלו הנקודות החשובות כפי שאני רואה אותן רגע לפני שאתם בוחרים עם מי לעבוד:

  • מקצועיות – חפשו סימנים של מקצועיות בתקשורת ובגישה. פרילנסר טוב צריך להיות מהיר וברור בתגובות שלו, והמקצועיות שלו צריכה לבוא לידי ביטוי בכל דבר.
  • תוצאות – בקשו לראות תוצאות של פרויקטים אחרים. מקדם מוכשר צריך להיות מסוגל להוכיח את היעילות שלו עם תוצאות מוחשיות מפרויקטים קודמים.
  • דיווח חודשי – בקשו לראות דוח חודשי לדוגמה. דוח זה צריך לתאר בבירור את ההתקדמות שנעשתה, המדדים ששופרו ואת האסטרטגיות שבהן נעשה שימוש. חשוב שהפרילנסר יהיה שקוף לגבי השיטות והתוצאות שלו.
  • הצעת מחיר מפורטת ורצינית – בדקו היטב את הצעת המחיר. עליה להיות מפורטת ולשקף הבנה רצינית של העבודה. היזהר מהצעות שנראות טובות מכדי להיות אמיתיות, כלומר מבטיחים הרבה ומשלמים מעט. זה לא עובד וזה לזרוק את הכסף הלכה למעשה.
  • תוכנית עבודה – חשוב לבקש תוכנית עבודה, הערכת לוחות זמנים ונקודות ביקורת.
  • הסמכה רשמית – אמנם לא תמיד הכרחי, אבל אישורים מגופים מוכרים בתעשייה יכולים להוות אינדיקציה למחויבות ולמומחיות שלו.
  • מחיר – פרילנסר עשוי להיות זול מחברת קידום אך המחיר לא יכול להיות נמוך דרסטית. מחיר נמוך מדי מהווה נורת אזהרה. דעו שאם אתם משלמים מעט מאוד, סביר להניח שאף אחד לא באמת משקיע בזמן עבודה על האתר שלכם.
  • עדכניות – חשוב להבין שהמקדם שומר על עדכניות בתחום, מחובר למקורות הרלוונטיים על מנת להיות מעודכנים במגמות קידום אתרים ושינויי אלגוריתמים העדכניים ביותר. עולם ה-SEO מתפתח כל הזמן, לכן חשוב שהפרילנסר שלכם ידע על שיטות עבודה מומלצות עדכניות ומגמות עתידיות.

שאלות נוספות

כשמדובר בשיפור הנראות במנועי חיפוש והגברת התנועה, עסקים מסוגים וגדלים שונים יכולים ליהנות מהמומחיות של פרילנסר מומחה למנועי חיפוש. הנה הצצה לאילו עסקים מתאימים במיוחד:

  • עסקים המחפשים גמישות– עבור עסקים שדורשים אסטרטגיות קידום אתרים ניתנות להתאמה, פרילנסר הוא בחירה אידיאלית. בניגוד לסוכנויות קידום אתרים גדולות יותר שעשויות להיות בעלות מתודולוגיות נוקשות, פרילנסרים יכולים להסתגל במהירות לצרכים המשתנים של העסק. גמישות זו חיונית לחברות שחוות תנודות עונתיות, נמצאות בתעשיות המתפתחות במהירות, או צריכות לשנות את האסטרטגיות המקוונות שלהן במהירות עקב שינויים בשוק.
  • תוכניות SEO מותאמות אישית וידידותיות לתקציב– ארגונים השואפים לבנות תוכניות SEO מותאמות לתקציב ימצאו שותפים מצוינים בפרילנסרים. פרילנסרים יכולים להציע שירות מותאם אישית יותר, לתכנן אסטרטגיות שמתאימות הן לאילוצים הפיננסיים והן למטרות הספציפיות של העסק. גישה מותאמת זו היא יתרון במיוחד עסקים קטנים שצריכים למקסם את מאמצי ה-SEO שלהם בתקציב מוגבל יחסית.
  • שירות לחברות דיגיטל – חברות דיגיטל ופרסום שרוצות לתת ללקוחות שלהן שירות קידום מקצועי, יכולות להעסיק פרילנסר שיעניק שירות קידום אתרים ללקוחותיהם.

מקדם אתרים פרילנסר או מקדמת הם מומחי קידום שעובדים באופן עצמאי והטובים שבהם באופן מסור, בקיא בשיפור הנוכחות האורגנית של אתר אינטרנט בדפי תוצאות של מנועי חיפוש (SERP). מקדם אתרים עושה שימוש במגוון של אסטרטגיות כדי לחזק את הנראות והדירוג של האתר. טכניקות אלו כוללות אופטימיזציה בדפי האתר תוך חידוד התוכן והמבנה של האתר ואופטימיזציה מחוץ לדף – הכוללת גורמים חיצוניים כמו קישורים נכנסים ומוניטין מקוון, ו-SEO טכני – תוך התמקדות בשיפור היבטי הקצה האחוריים של האתר כגון מהירות האתר והתאמתו לגלישה במובייל. הגישה המקיפה מקדם אתרים פרילנסר מבטיחה שיפור הוליסטי בביצועי מנוע החיפוש של אתר אינטרנט.

בכנות, אין לזה תשובה אחת חד משמעית. מידת התחרויות והתקציב משחקים תפקיד חשוב וכמובן היכולות המקצועיות של מי שמקדם את האתר. אם נצא נקודות הנחה שמבחינה מקצועיות ותקציבית המשאבים זהים, כאן יכנס הפרמטר של הזמן המוקדש לאתר וכאן לפרינסלר שיש לו מספר לקוחות קטן יותר יכול להיות יתרון על פני חברת קידום.

מעוניינים לקדם את האתר שלכם במנועי חיפוש? מלאו את הפרטים ואחזור אליכם!

יש לי תחושת סיפוק מיוחדת כשאני רואה עסקים גדלים ומפתחים באמצעות קידום אתרים אורגני. מבחינתי כל פרויקט הוא ייחודי ואני בונה את תוכנית העבודה שלי לכל אתר אחרי מחקר יסודי של המתחרים בזירה (עוצמות וחולשות) ומחקר מילים (לא שיגרתי) מקיף לאיתור הזדמנויות שיקלעו למטרותיך. המטרה שלי היא לתרום לגדילה העסקית שלך דרך קידום אורגני ופעולות שיהפכו את האתר לבעל ערך אמיתי לגולש. מגיעה עם המון תשוקה ומסירות! ואמא לשני חברה' מהממים.

דו"ח ניתוח לאתר שלי בחינם

בואו נדבר על קידום האתר

דילוג לתוכן