פרסום בג'ימייל

פרסום בג'ימייל – כל מה שצריך לדעת

שיווק באמצעות דואר אלקטרוני עובד כבר שנים רבות ויש עסקים שזהו עבורם מכרה זהב, עלות הפרסום נחשבת לזולה ועלות הליד בהתאם.
יש מספר אסטרטגיות לשיווק באמצעות מייל ורובן מותנות באמצעות גיוס כתובות מייל של קהל היעד ודורשות תכנון, יצירתיות ושימוש במשפך שיווקי חכם שמטרתו גיוס כתובות מייל. לחילופין שימוש מאגר לקוחות קיים.
באמצעות פרסום בג'ימייל ישנה אפשרות לשלוח מסרים שיווקים במייל ללקוחות פוטנציאליים ללא מאגר כתובות מייל וזו אכן בשורה של ממש.

מה זה קמפיין פרסום בג'ימייל ?

המונח באנגלית GSP
או בשמו המלא – GMAIL SPONSORED PROMOTION הוא מסע פרסומי לגולשים שמחזיקים חשבון ג'ימייל. 

איך מודעת ג'ימייל נראית ?

המודעה מגיעה לתיבת דואר ותופיע בלשונית "קידומי מכירות" או "רשתות חברתיות. המודעה נראית כמו הודעת דואר רגילה, בהבדל אחד שלצד כותרת המייל יש מלבן ירוק שמקיף את המילה מודעה. בהתאם למודעה שהוגדרה בקמפיין, כאשר גולש ילחץ על המודעה היא תעביר אותו לדבר נחיתה של המפרסם, אתר האינטרנט או שהמודעה תתרחב על פני המסך ותפתח כהודעת מייל רגילה. התוכן שיעלה במודעה כזו יכול להיות תמונה, סרטון, טופס וכו'

פרסום בג'ימייל - איך נראית מודעה

איך מתבצע החיוב והאם יש חיוב מינימלי ?

אחד היתרונות הבולטים בשימוש מערכת הפרסום של גוגל שהיא לא מחייבת בהוצאה מינימלית . מבחינת תקציב למודעה ניתן לשלוט בהוצאה ולהגדיר תקציב יומי או חודשי. אפשרות זו פותחת את יכולת הפרסום לקשת רחבה של עסקים ואין ספק שזה כדאי.

לגבי החיוב, המערכת מחייבת על הקלקה ראשונה, כלומר כאשר גולש לוחץ ופותח את המודעה, אם אין לחיצה אין חיוב.

כמה עולה מודעת פרסום בג'ימייל?

אין מספר מדויק כיוון שיכול להיות טווח חיוב בהתאם לתחרות, יחד עם זאת עלויות הפרסום בקמפיין כזה הן זולות יחסית ויכולות להתחיל מכמה אגורות להקלקה.

מה היתרונות בשיווק מודעות בג'ימייל ?

הפוטנציאל הוא אדיר, גולשים רבים מחזיקים חשבון ג'ימייל והמודעה מגיעה לזירה האישית שלהם והם יכולים להחליט אם לפתוח או לא. באמצעות מודעה קריאטיבית וכותרת מושכת ומסקרנת, יש סיכוי סביר שהגולש אכן יסתקרן ויפתח את המודעה. בנוסף המודעה מתפקדת כמייל לכל דבר, ניתן לשמור את המודעה ולהעביר אותה הלאה.

כמו כן מערכת הפרסום של גוגל מאפשרת ניתוח ומדידה של הקמפיין כך שניתן תמיד לבצע אופטימיזציה ולעמוד אחר עלויות השיווק.

מי הקהל שיקבל את המודעה?

מערכת הפרסום בגוגל אדס מציעה לנו מגוון אפשרויות פילוח כדי שנוכל להגיע לקהל שהשירותים או המוצרים שלנו עשויים לעניין אותו, הנה כמה דוגמאות ליצירת קהל:

  • קהלים בעלי תחומי עניין חופפים לעסק שלך: קהל אשר מביע עניין בתחום רחב שקשור לעסק. לדוגמא עסק שמוכר רכבי יוקרה יכול לפרסם לאנשים "שמתעניינים ברכבי יוקרה" (יחד עם זאת, לא בהכרח מי שתחביבו הוא רכבי יוקרה מעוניין לרכוש רכב יוקרה. לכן חשוב לבחון היטב את האופציה הזו.)
  • נתונים דמוגרפיים: יצירת קהל מתוך גולשים ברשת המדיה ועונים על קריטריונים כמו גיל, מגדר, טווח הכנסה.
  • קהלים עם כוונת רכישה: יצירת קהל מתוך התנהגות גלישה. גולשים שמחפשים שירותים או מוצרים כמו שלכם ושוקלים לרכוש אותם.
  • רימרקטינג: טירגוט לקהל חם, שהיה כבר במגע כלשהו עם העסק (בקרו באתר, רשימה מתוך מאגר לקוחות, צפו בסרטונים)
  • מיקוד אוטומטי: מאפשר בעצם להרחיב באופן אוטומטי את לקהל דומה לשלכם אך כזה שלא הייתם מצליחים להגיע אליו באמצעי טירגוט אחר.
  • קהלים בהתאמה אישית עם כוונת רכישה: כאן ניתן ליצור קהלים על שימוש במילות מפתח, מתחרים ישירים שלכם, כתובות אינטרנט, או גולשים שמחפשים או צורכים בתוכן ב-YouTube והוא חופף לתחום העסק שלכם.

כיצד ניתן ליצור קמפיין פרסום בג'ימייל?

כדי לעלות קמפיין מסוג זה, צריך להיות לך חשבון ג'ימייל וחשבון בגוגל אדס (Google Ads) משם יש לגשת להקמת קמפיין חדש, בוחרים קמפיין ברשת המדיה וממשיכים בהקמת הקמפיין בהתאם להנחיות.

מעוניינים לקדם את האתר שלכם ? מלאו את הפרטים ואחזור אליכם

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter

מאמרים אחרונים

לאוהבי התוכן הדיגיטלי - מוזמנים להירשם

דילוג לתוכן