קידום אתרים ממומן

פרסום מיידי לתוצאות

בוסט לעסק

לתת לעסק שלך דחיפה מיידית ולהיות ראשון במנוע החיפוש

להיות בכל מקום

באמצעות רימרקטינג -מגיעים לקהלים חמים שכבר מכירים אותך ולפרסם מודעות מותאמות

תוצאות בזמן קצר

להגיע לתובנות כאן ועכשיו מהם הביטויים המניבים כניסות והמרות לאתר שלך

איך עובד קידום אתרים ממומן?

גוגל הוא מנוע החיפוש הדומיננטי בעולם ולמעשה למעלה מ 90% מהגולשים נמצאים בו מדי יום. הגולשים מחפשים מידע, שואלים שאלות, מחפשים שירותים ועסקים. אלו הופכים אותו לערוץ שיווקי חזק כל כך. מנגנון החיפוש בגוגל פועל על חווית גלישה המושתתת על תוצאות רלוונטיות לחיפוש, תוכן עשיר ובעל ערך. 

בהתאם לעקרונות של מנגון החיפוש בגוגל, קידום אתרים ממומן במנוע חיפוש (PPC) אשר נעשה דרך ממשק גוגל אדס, מבטיח לנו שלושה דברים עיקריים:

  • שליטה – שליטה בהוצאות הפרסום ללא מחויבות או מגבלה.
  • רלוונטיות – הצגת תוצאות בעלות הקשר הקרוב והאיכותי ביותר לשאילתת החיפוש.
  • תוצאות – תשלום לפי תוצאות.

בנוסף באמצעות הטמעת תגים באתר, ניתן לעקוב אחר פעילות הגולשים באתר וכן לבצע שיווק מחדש (REMARKETING) לגולשים שנכנסו לאתר דרך קמפיין ממומן.

 

העסק זקוק לחשיפה מיידית? ליותר מכירות?

אילו קמפיינים ניתן לבצע דרך קידום ממומן בגוגל

פרסום מודעות במנוע החיפוש – GOOGLE SEARCH 

גוגל מסייע לגולשים שמחפשים מידע, שירותים או מוצרים במסירת תוצאות רלוונטיות לחיפוש שלהם. התוצאות המוצגות בדף הראשון מחולקות בשתי קטגוריות. 
תוצאות חיפוש אורגניות – אתרים שמבצעים קידום אתרים אורגני לפי ביטויים בהם הם מעוניינים להופיע לאורך זמן בעמוד הראשון. 
תוצאות חיפוש ממומנות – עסקים שמפעילים מסע פרסום זמני או קבוע (בהתאם לצורך). הפרסום הוא ללא קשר לקידום האורגני ומטרתו הופעה בעמוד הראשון כעת. 
לשני סוגי הפרסום האורגני והממומן יש יתרונות אולם היתרון הבולט של זה הממומן על האורגני הוא כאן ועכשיו לכן אפשר לפרסם מוצר חדש, מבצע עדכני, שירות חדש ועוד

קמפיין פרסום רשת המדיה GOOGLE DISPLAY MEDIA  

מודעות בצורת באנר טקסט או טקסט בשילוב תמונה מופיעות באתרים שונים בהם לגוגל יש שיתוף פעולה בשטחי פרסום כמו אתרי בלוגים, אינדקסים, חדשות וכו' כמו גם בשטחי גוגל כמו באנרים ביוטיוב, פרסום בג'ימייל ואפליקציות. ברשת המדיה ניתן למשוך תשומת לב של קהלים בשלב מוקדם יותר של מסע הרכישה ולפני שהם מתחילים בחיפוש. ברשת המדיה ניתן לטרגט קהלים לפי נתונים דמוגרפיים (מגדר, גיל, מגורים, סטטוס זוגי). לפי נושאים של אתרים ברשת, מילות מפתח בתוכן ומיקומים ספציפיים (כמו אתר מאקו, וואלה וכן הלאה) כמו כן ניתן לטרגט גם לפי תחומי עניין, הרגלים, כוונות רכישה ושיווק מחדש (רימרקטינג)
ניתן לבצע שילובים של שיטות מיקוד.

קמפיין פרסום וידאו יוטיוב YOUTUBE

יוטיוב הוא מעבר לפלטפורמה של העלאת סרטונים. הוא בעצם מנוע חיפוש לכל דבר. יש בו מיליארדי סרטונים וגולשים צורכים בו תוכן מגוון. אחד היתרונות הבולטים בפרסום סרטון וידאו היא האפשרות להעביר מסר באופן ויזואלי ויצירתי והחשיפה גבוהה ובעלות נמוכה יחסית. הפרסומת תופיע בתוצאות החיפוש ביוטיוב, בתחילת סרטון וידאו, או בין סרטונים אחרים.

קמפיין פרסום קניות SHOPPING

מתאים לאתרי מסחר בכדי לקדם מוצרים בהתאם לשאילתות חיפוש. המוצרים יופיעו עם תמונה ומחיר בעמוד הראשון מעל תוצאות החיפוש, באפליקציות, באנרים וכו'.

קמפיין פרסום אפליקציות APPS


קידום אפליקציות באנדרואיד או ios לצורך התקנת אפליקציה או פעולה בתוך אפליקציה. 

איך נראה תהליך עבודה של קידום אתרים ממומן בגוגל?

שלב ראשון:

שיחת אפיון, נערוך ונלמד אודות העסק, מהם הצרכים והיעדים
לאחר מכן אני אשלח סיכום פגישה והצעת מחיר
חתימה על הסכם עבודה

שלב שני:

הקמת לקוח, פתיחת חשבון מודעות בגוגל על שם הלקוח, הטעמת קודים באתר (רימרקטניג, אנליטיקס)

שלב שלישי:

מחקר מילים וגיבוש אסטרטגיה באמצעות כלי מערכת נבצע מחקר מילים ובניית אסטרטגיה לקמפיין

שלב רביעי:

הקמת קמפיין מבנה תקין ובהתאם ליעדי ההמרות שהוגדרנו

עבודה שוטפת:

אופטימיזציה לאורך כל הקמפיין
דוחות יוגשו אחת לחוד

בואו נדבר על קידום האתר

דילוג לתוכן