תמונת המחשה לחיפוש בגוגל

E-A-T, YMYL ומטרה מועילה: מהן הערכות איכות החיפוש בגוגל

תוכן עניינים

גוגל מסתורית לגבי האופן שבו עובד האלגוריתם שלה ואיננה מגלה מהם מדדי הדירוג שאכן משפיעים על הופעת דף אחד על פני דף אחר. עדכוני האלגוריתם תדירים הם ומשנים את האופן שהבוט סורק ומפרש תוכן, לכן רבים בתעשייה פונים לעבודה בלשית של ממש בכדי להבין זאת ולשמור על דירוג הדפים שלהם מפני שקיעה. עם זאת, לפעמים גוגל זורקת איזו עצם. בשנת 2015, גוגל פרסמה הנחיות להערכת איכות חיפוש בשלמותן בתגובה לגרסה שהודלפה והסתובבה ברשת. הנחיות אלה מכילות שלושה מפתחות זהב לאופן בו גוגל מסתכלת על דפי אינטרנט וכיצד הם מבדילים תוכן באיכות גבוהה מאיכות נמוכה:

  • מטרה מועילה
  • E-A-T (מומחיות, סמכותיות, אמינות) או איכות הדף
  • YMYL (הכסף שלך או החיים שלך)

לא להיבהל מכל ראשי התיבות, בהמשך אבהיר בדיוק מה המשמעות שלהן. מבחינה טכנית, ההנחיות משמשות עבור מעריכי החיפוש האנושי של גוגל – האנשים שמעריכים עד כמה האלגוריתם של גוגל עושה את עבודתו. 

מיהם מעריכי האיכות של גוגל האנושיים של גוגל ומה הם עושים? 

גוגל שופטת את איכותו של דף אינטרנט בעזרת דירוגי איכות חיפוש של בני אדם. גוגל שכרה אלפים רבים של אנשים ברחבי העולם כדי לדרג אתרים ולתעד אם האתר טוב או רע במגוון תחומים. הרעיון הוא להבטיח שמשתמשי מנוע החיפוש של גוגל ימצאו את המידע שהם מחפשים באינטרנט.

המעריכים האלה מקבלים חיפושים בפועל לביצוע. לאחר מכן, הם מדווחים על איכות התוצאות שהם מקבלים.

חשוב להבין כי לאנשים אלה אין כל השפעה על דירוג האתרים שהם מדרגים. דירוג חיובי או שלילי על פי Quality Rater לא ישפיע ישירות על המיקום שלך בגוגל. אך תפקידם גדול בהרבה מזה. יש להם השפעה על כלל האינטרנט. הם מדרגים את איכות הדפים המובילים במערך התוצאות. ככל שהאיכות גבוהה יותר, כך סביר יותר שתוצאות החיפוש של גוגל יתנו את סוגי הדפים שאנשים היו מצפים לראות.

כאמור, אנשים אלו מעריכים עד כמה האלגוריתם של גוגל עושה את עבודתו. עם זאת, מדריך זה משמש גם ככלי חיוני לתובנות לגבי מה שגוגל מחפשת בדף אינטרנט איכותי. התשובות נעוצות ב- E-A-T, YMYL ובמטרה מועילה. בואו נדון במה שצריך לדעת על כל אחד מהם.

מטרה מועילה, E-A-T ו- YMYL: המפתחות להבנת הגדרות האיכות של גוגל לדפי אינטרנט ותוכן

הנחיות להערכת  איכות חיפוש עודכנו פעמיים: ב -20 ביולי 2018 וב -16 במאי 2019. עדכוני אלגוריתם רבים התרחשו מתאריך ההוצאה המקורי ועד עכשיו, כולל עדכון הליבה של יוני האחרון ועוד מספר עדכונים בחודשים יולי אוגוסט 2021 

מדריך זה מתייחס לכל המידע אודות העדכונים הנוכחיים ומשלב אותו בהבנתנו את E-A-T ו- YMYL.

חשוב לזכור, הנחיות להערכת איכות חיפוש נותנות לנו רק רמזים, לא תשובות חד משמעיות, על גורמי הדירוג של גוגל. אנחנו יכולים רק לנתח ולהסיק מזה מסקנות.  

מטרה מועילה: לכל דף באתר חייבת להיות אחת כזו

כאמור מסמך ההנחיות לדירוג האיכות עודכן פעם אחת בשנת 2018 ושוב בשנת 2019. מהעדכון הראשון, אחד השינויים המשמעותיים ביותר היה הדגש החדש על מושג שנקרא מטרה מועילה. גוגל מתייחסת למטרות מועילות ממש בהתחלת בטקסט המעודכן. 

הנחיות גוגל מה מטרתו של דף באתר

בסעיף 2.2 בספר ההנחיות: מהי מטרתו של דף אינטרנט? יש ליצור דפים שיעזרו למשתמשים.

באופן ספציפי, הדף צריך למלא את מטרתו המיועדת, אך מטרה זו צריכה להיות גם ממוקדת-משתמש (בין אם זה כדי לגרום לקוראים לצחוק, למכור להם משהו, ליידע אותם, ללמד אותם וכו').

אתרים צריכים להיות מועילים לגולשים

לעומת זאת, דף שנוצר מתוך כוונה להרוויח כסף "ללא ניסיון לעזור למשתמשים" נחשב לדף הכי פחות איכותי.

"מטרה מועילה" מוזכר שוב בסעיף 3.2, והוא מצוין כשלב הראשון בדירוג איכות הדף:

"זכור כי השלב הראשון בדירוג PQ (page quality) הוא להבין את המטרה האמתית של הדף."

עדכון הליבה של  גוגל מיוני 2019 הדגיש גם הוא מטרה מועילה. הדוברים של גוגל (במיוחד ג'ון מולר ודני סאליבן) רמזו כי לאתרים שדירוגם עלה לא היה "מה לתקן" והעדכון רחב יותר בהיקפו.

בפרט, ג'ון מולר קישר לבלוג המרכזי של מנהלי האתרים משנת 2011 שהדגיש את מתן "חווית המשתמש הטובה ביותר האפשרית" באתר שלך עבור דירוג טוב יותר; אסטרטגיה זו מתמודדת עם התמקדות באלגוריתם והפיכת האתר שלך למתאים למה שנראה שהאלגוריתם רוצה.

מטרה מועילה אומרת שהאתר והתכנים שלך צריכים להיות בעלי מטרה ממוקדת-משתמש שתועיל להם בדרך כלשהי.

אתרי YMYL

ראשי התיבות  YMYL הם קיצור של "Your Money or Your Life" = "הכסף שלך או החיים שלך". נשמע דרמטי? זה אכן כך. תכף נבין למה. 

מהם דפי YMYL?

YMYL הוא סוג המידע (תוכן) שאם יוצג בצורה מטעה, לא אמיתית או לא מדויקת, עלול להשפיע ישירות על האושר, הבריאות, הבטיחות או היציבות הכלכלית של הקורא. אם תיצור דף YMYL עם עצות לא נכונות או מידע שגוי, זה עלול להשפיע על חייהם ועל פרנסתם של אנשים. גוגל מתייחסת לתוכן הזה ברצינות רבה. אם יש לך אתר אינטרנט המציע טיפים להשקעות נדל"ן, או בלוג של עצות להורות מועילה, או אתר עם אבחון תסמינים של מחלות – הדפים הכוללים מידע מסוג זה הם דפי YMYL.

מה מהווה נושאי YMYL? 

  • מידע רפואי: ייעוץ או מידע אודות בריאות, מחלות או מצבים ספציפיים, תרופות, בריאות הנפש, תזונה וכו'.
  • מידע משפטי: ייעוץ משפטי או מידע בנושאים כגון גירושין, משמורת ילדים, יצירת צוואה וכו '.
  • דפי קניות או עסקאות פיננסיות: דפי אינטרנט המאפשרים למשתמשים לבצע רכישות, להעביר כסף, לשלם חשבונות וכו' באינטרנט (כגון חנויות מקוונות ודפי בנקאות מקוונים).
  • דפי מידע ציבוריים/רשמיים: תהליכי ממשל, מדיניות וחוקים, הצבעה, שירותי מענה לאסון, תוכניות ממשלתיות ושירותים חברתיים. 
  • כתבות חדשותיות: חדשות בנושאים חשובים כגון אירועים בינלאומיים, עסקים, פוליטיקה, מדע וטכנולוגיה וכו'. לא כל כתבות החדשות נחשבות בהכרח ל- YMYL.
  • דפי מידע פיננסי: דפי אינטרנט המספקים ייעוץ או מידע אודות השקעות, מיסים, רכישת דירה, רכישת ביטוח, תכנון פרישה וכו'.
  • אחר: ישנם נושאים רבים נוספים שיכולים להכלל  ב- YMYL, כגון אימוץ ילדים, מידע על בטיחות ברכב וכו'.  צריך להפעיל שיקול דעת. 

העדכון שקיבל כינוי, גוגל Medic 

בסוף 2018 גוגל עדכנה את האלגוריתם שלה באופן שהשפיע על ענפים רבים, אך בעיקר על דפי YMYL. משפיען בתחום קידום האתרים, בארי שוורץ, כינה את עדכון האלגוריתם "Google Medic", מכיוון שלמעלה מ -42% מהאתרים שנפגעו היו בתחום הרפואי, הבריאות, הכושר או אורח החיים הבריא. כמובן שאין אישור לכך מגוגל.

למעשה רוב הענפים שהכי נפגעו יכולים להיחשב YMYL: בריאות, מסחר אלקטרוני, מימון ועסקים. זה גרם לבעלי אתרים רבים לשער כי גוגל פוגעת באמינות ובסמכות הכוללת של האתר. כדי לקדם את המגמה הזו, נראה כי עדכון הליבה הרחבה של גוגל מה- 30 ליוני 2021 השפיע גם הוא במידה רבה על אותם אתרים הנחשבים ל- YMYL.

תרשים מתוך מאמר וסקר של בארי שוורץ על השפעת העדכון ב 2018, מתוך אתר www.seroundtable.com

אז איך דואגים לאתר YMYL איכותי?

שימו לב להנחיות דירוג האיכות של גוגל Google’s Quality Rater Guidelines
מכיוון שמידע גרוע עלול לפגוע באנשים כלכלית, פיזית או רגשית, גוגל שומרת על תקני דירוג איכותיים מאוד לדפי YMYL. כאשר מדרגי האיכות האנושיים נתקלים בדף YMYL, הם יעריכו את זה תוך שימוש סטנדרטים מחמירים יותר ממה שהיו משתמשים בדפים אחרים, בגלל ההשפעה האפשרית.

אז אם יש לך אתר או דפים באתר שנמצאים תחת קטגוריה זו, יהיה עליך לעשות יותר מאשר לבצע עבורו אופטימיזציה לאלגוריתם החיפוש של גוגל. יהיה עליך לוודא שמעריכי האיכות של גוגל מאוד אוהבים גם את התוכן.

YMYL ו- E-A-T

כפי שציינתי, דירוגי איכות מחילים כללים מחמירים יותר עבור דפי YMYL מאשר דפים אחרים. אחד הכללים האלה הוא E-A-T. אלו הן ראשי תיבות של Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness – מומחיות, סמכות ואמינות. למה הכוונה?

  • מומחיות (Expertise) – האם כותב היצירה הוא מומחה בנושא?
  • סמכות (Authoritativeness) – האם המחבר הוא סמכות מוכרת היטב בנושא?
  • אמינות (Trustworthiness) – האם התוכן מדויק?

כאשר מקדם אתרים או בעל אתר מתחיל לבצע אופטימיזציה של אתר סמכות יש לשים לב לשלושת הכללים האלה, כדי שדירוגי האיכות של גוגל ידרגו את האתר ב"איכות גבוהה".

אם האתר שלך אכן יקבל דירוג נמוך, סביר להניח שהוא יעלם מהחלק העליון של דפי התוצאות של מנוע החיפוש (SERP). עם זאת, לא תאבד דירוג בין לילה. גוגל משתמשת במשוב ממעריכי איכות כדי להתאים את אלגוריתם החיפוש שלה. הם אינם משפיעים באופן מיידי על התוצאות.

ראשי התיבות של EAT מופיעים 186 פעמים בהנחיות מדרוג האיכות. אפשר להבין מזה שגוגל מתייחסת לעניין ברצינות בהערכת תוכן באתרי YMYL.

כללי E-A-T, האם האתר שלך עומד בהם?

מומחיות

הכוונה ליוצר התוכן הראשי (MC – main content) בדף. האם זהו מומחה בנושא? האם יש לו את האישורים, במידת הצורך, כדי לגבות זאת, והאם מידע זה זמין לקריאה באתר? 

חשוב לב לשים לב לדברים הבאים:

  • האם יש לך אישורים? שתף אותם עם כולם. השתמש בלוגו של ארגוני תקנים במידת האפשר.
  • יש להדגיש את המומחיות בדף הבית שלך. עשה זאת על ידי ביצוע שלושת השלבים הבאים:
    • יש להיות ברורים ומובהקים לגבי הזהות "מי אתה"
    • יש להיות ברורים לגבי הניסיון שלך
    • יש להיות ברורים לגבי מה העשייה אותה האתר או יוצר התוכן מציע 

כאשר הנתונים מגובים בעשייה אמיתית ואין להם אופי שיווקי מוהבק אז חשוב לא להסס ורצוי להדגיש בכל אחת מהנקודות האלה ככל שתרצה. זה המקום שלך להתפאר. 

  • האם יש לך תואר מתקדם? הקפד לציין זאת גם. אם יש לך דוקטורט, השתמש בו לצד שמך. זה יציב אותך כמומחה בתחום שלך.
  • הוסף תמונה וביוגרפיה. אתה תראה אמיתי (ואמין) כאשר תשים תמונה שלך ליד כל התוכן שלך (קופסת מחבר המוכרת מבלוגים).
  • פרסום תוכן הוא אחת הדרכים הטובות ביותר לבסס את עצמך כמומחה בתחום שלך. מקם את עצמך כמומחה בנושא (SME subject matter expert) על ידי הכנסת תוכן שמראה שאתה בעל ידע בתחום שלך. אנשים שמדפדפים בבלוג האתר או בכל עמודי תוכן הפזורים באתר שלך צריכים לסמוך עליך ולהאמין שאתה מומחה, כשהם קוראים את התוכן המוצג באתר. מי יודע אולי חלק מאותם אנשים יהיו אנשי הדירוג לאיכות של גוגל…

נעשה הבחנה בין שני סוגי מומחיות:

מומחיות פורמלית ומומחיות יומיומית. בגירסה שעודכנה לאחרונה של ההנחיות, גוגל מוציאה מהכלל "מומחיות יומיומית". המשמעות היא שאנשים עם ניסיון חיים רלוונטי בנושאים ספציפיים יכולים להיחשב כמומחים – אין צורך בהכשרה או השכלה פורמלית. עם זאת, הדבר נכון רק לגבי תוכן שאינו YMYL. על פי סעיף 4.5, "תקן המומחיות תלוי בנושא הדף". לדוגמה, לאדם שכותב ביקורות מפורטות ומועילות על מסעדות יש מומחיות יומיומית אם הוא מבקר במסעדות תכופות ואוהב אוכל.

אנשים החולקים טיפים על צילום ציפורים בטבע אינם משפיעים על הבריאות או על הכספים שלך. כך שאנשים בקטגוריית המומחים היומיומית לא בהכרח מפרסמים תוכן באתרי YMYL.

סמכותיות

הכוונה היא ליוצר התוכן, לתוכן עצמו ולאתר שבו הוא מופיע. סמכותיות פירושה שיש לך השפעה בענף שאתה עוסק בו. אנשים מכירים אותך, מכירים את הרקע שלך, ומסתכלים עליך כמנהיג בענף שלך. 

אדם יכול להיות מומחה אך לא סמכות. פסיכולוג ילדים למשל יודע כל מה שצריך לדעת על הנושא שלו. אבל אותו אדם מעולם לא דיבר בכנס, לא הוציא הרצאה מקוונת ולא כתב באתרים ייעודיים. זה מישהו שהוא מומחה אבל לא סמכותי. לכן לאחר שהתבססת כמומחה (ראה לעיל), עליך לבסס את עצמך כסמכות. כמובן שזה יידרוש ממך עבודה. 

כמה דרכים לעשות זאת: 

  • הוסף הוכחה חברתית לדף הבית שלך. כלול ציטוטים (רצוי עם תמונות) של אנשים שמשבחים את העבודה שעשית עבורם.
  • ציין מספר הרצאות שעשית בכנסים רלוונטיים לתעשייה. אם אין לך כאלה ברקע שלך, אז שווה להתחיל. מומלץ לחפש כנסים רלוונטים בתחום וחפש את ההזדמנות ליצור מעורבות מדוברת. 
  • קבלת אישור של משפיענים מרכזיים בנישה שלך. כשאנשים פופולריים אחרים ממליצים על העבודה שלך, אנשים יבינו שאתה איש סמכות.

אמינות

גם כאן הכוונה היא ליוצר התוכן, לתוכן עצמו ולאתר שבו הוא מופיע. עליך לבסס את עצמך ואת האתר שלך כמקור מידע אמין.

צור אמון על ידי תשומת לב לשלושה תחומים מרכזיים בעת יצירת תוכן:

  • דיוק – חשוב שבתוכן לא יהיו  שגיאות עובדתיות. כאשר אנשים נתקלים במידע שגוי בתוך מאמר הם מתעלמים באופן מיידי מהעבודה שלך. 
  • נְגִישׁוּת – אפשר לאנשים לסקור את העבודה שלך ואת התוכן שלך. מי שמוכן לאפשר לאחרים לשפוט את דיוק אמירותיו מוכיח שהוא יודע שהוא צודק. 
  • מקורות – גם אם אתה מומחה זה מעולה לתת לאנשים לאמת את הטענות שאתה טוען על ידי בדיקת המקורות שלך.
  • כלול תיאורי מקרה רלוונטיים, שם תסביר כיצד העצות שנתת לאנשים אחרים שיפרו את חייהם. אינך יכול להשתמש בשמות מזויפים בתיאורי מקרה. השתמש בשמות האמיתיים של אנשים או עסקים שעזרת להם כדי שאנשים יוכלו לבדוק בעצמם.
  • ודא שהאתר שלך מאובטח. אם אתה עדיין לא משתמש בפרוטוקול HTTPS (במקום ב- HTTP), פנה לצוות הפיתוח שלך. אתה תאבד לא מעט אמון אם תהיה הפרת נתונים באתר שלך שתתפרסם בכותרות הראשיות.
  • וודא כי לאתר שלך קיימת מדיניות פרטיות, תקנון שימוש האתר  אשר קל לאתר אותם מדף הבית. לרוב מקשרים אליה מהכותרת התחתונה (פוטר).

נקודות נוספות שכדאי לשים לב אליהן באתרי YMYL

  • בנה אתר איכותי. אתר אשר מעוצב בצורה גרועה או כזה שמלא באגים ושגיאות 404 גורם לאנשים לחשוב שאתה לא רציני. כמו כן, וודא שהאתר שלך נראה מצויין בנייד.
  • צור תוכן איכותי. גוגל מחפשת תוכן מעמיק שמדגיש את הניסיון שלך לכן אל תסתפק בשחרור מאמרים קצרים שנותנים רק נגיעה קצרה בנושא כלשהו. לכן כתיבה של מאמרי עומק ארוכים שמעניקים תועלת לגולש חשובים. 
  • ספק תוכן מפורט ויסודי. תוכן מפורט וארוך יבסס אותך כמומחה בתחום שלך יותר מאשר יצירה קצרה בת 400 מילים. חקור את הנושא שלך היטב ושתף את מה שאתה יודע מהלימודים. כך תשכנע את הקוראים שאתה יודע את הדברים שלך, ותשפר את קידום האתר שלך.
  • קבע את מטרת הדף. בדרך כלל עדיף לכסות נושא אחד וכולל לכל מאמר. לכלל זה יש יוצאים מן הכלל, כמובן (למשל, רשימות). אנשים עשויים להתבלבל אם בדף יהיו יותר מידי נושאים בו זמנית. הפגינו את מומחיותכם בעזרת מאמרים בנושאים בודדים.
  • שמור על מידע מעודכן. אם יש לך פוסט בבלוג על וריאנטים של הקורונה מלפני שנה, תרצה לעדכן אותו. זאת כיוון שהזן המשפיע הנוכחי הוא מהחודשים האחרונים. סביר יותר שתשמור על דירוג טוב לדף זה אם תרענן אותו מדי כמה חודשים.
  • קישור לדפי מומחים אחרים. קשר למאמרים שנסקרו על ידי עמיתים או למאמרים חדשותיים שנכתבו על ידי מומחים אחרים. 
  • תן ייעוץ מעשי. אל תציג רק את הידע שלך, השתמש בידע שלך. ספר ספציפית לאנשים כיצד ליישם את המידע שאתה משתף כדי לשפר את חייהם.
  • כלול ביוגרפיה של המחבר. בסוף התוכן שלך, הוסף ביוגרפיה עם הוכחת מומחיותך בנושא. הקפד לכלול גם דיוקן מקצועי.
  • הפוך את כתובתך ומספר הטלפון שלך לגלוי בכל עת. דאג מראש לכך שיהיה קל למצוא אותם באתר שלך.
  • מענה לביקורות שליליות. אם מאיזו סיבה קיבלת חוות דעת שלילית ברשת, לא להתחמק. חשוב לתת מענה ולהגיב באופן רציני ומקצועי. הגב לתוכן והתמודד איתו. ניהול נכון של חוות דעת שליליות יכול להפוך תגובה עויינת למשוב חיובי וזה רק יכול לסייע למאמצי הקידום. 
  • קבל הוכחה חברתית. הקפד להכניס לאתר שלך המלצות של לקוחות מרוצים ומומחים אחרים. זה יבהיר לקוראים שלך (ולמדרגי האיכות) שאתה מישהו שאנשים יכולים לסמוך עליו.
  • קשר למקור המידע שלך. גם אם אתה מומחה, קשר למקור התוכן שלך כך שאנשים יוכלו לראות שזה תואם את מה שמומחים אחרים אומרים על אותו נושא.
  • הימנע מכותרות clickbait. כותרת מסוג קליק בייט הן כותרות המפתות את הגולשים ללחוץ עליהן ולסוף להגיע לעמוד שלא ממש את ההבטחה של הכותרת. לכן וודא שתוכן המאמר שלך עומד בהבטחה בכותרת. אחרת, דירוג האיכות יתן לך דירוג גרוע.
  • הימנע ממודעות מסיחות דעת. פרסומות באתרי סמכות במיקום לא רלווטנים או לפני התוכן העיקרי והחושב לא נראות אמינות וגם לא תורמות לחווית המשתמש כשיש לו מודעות קופצות בכל מקום. הגבל ככל שניתן את הפרעות המבקר ואת הפרסומות המעצבנות.
  • תיחזוק ועדכון האתר –  קודם כל וודא שהאתר נראה טוב בכל הפלטפורמות (מחשב, טאבלט וסמארטפון). כמו כן, בדוק האם יש לך מאמרים ישנים שראוי לעדכן. 
  • פרטי התקשרות מדויקים וקלים לאיתור – דאג לכך שמי שיש לו שאלות יוכל ליצור איתך קשר בקלות. דאג לדף "צור קשר" וכלול קישור אליו בכותרת העליונה והתחתונה שלך.
  • דאג לכך ששום דבר לא ייתפס כמטעה – הביטוי שעמו גולשים הגיעו לאתר חייב לעמוד במבחן התוכן. לכן רלוונטיות היא שם המשחק. חשוב לבצע מחקר מהי כוונת המשתמש ולתת מענה בתוכן. כמו כן חשוב לא להפציץ את הדף במילות מפתח רק לשם הקידום. אלא הכתיבה צריכה להיות טבעית, אותנטית וכנה. זה יוצר חיבור טוב מול הגולשים שלך. 
  • תוכן מכובד וסמכותי – התוכן באתר צריך להיות כתוב ומנוסח ללא שגיאות כתיב, הקריאה של הגולש צריכה להיות נעימה, לכן למבנה התוכן ישנה חשיבות. 

יש להקפיד של המאמרים יהיו כתובים היטב כך שגולשים שקוראים את התוכן יבינו מיד שיש להם עסק עם מקצוען שניתן לסמוך עליו.

מעוניינים להתייעץ ולשמוע פרטים על קידום אתרים? מלאו את הפרטים ואחזור אליכם!

מאוהבת בקידום אתרים אורגני בגוגל, בעיקר בשל העובדה שזה עושה נפלאות לעסקים. מבחינתי כל פרויקט הוא ייחודי ואני בונה את תוכנית העבודה שלי לכל אתר אחרי מחקר יסודי של המתחרים בזירה (עוצמות וחולשות) ומחקר מילים (לא שיגרתי) מקיף לאיתור הזדמנויות שיקלעו למטרותיך. המטרה שלי היא לתרום לגדילה העסקית שלך דרך קידום אורגני ופעולות שיהפכו את האתר לבעל ערך אמיתי לגולש. מגיעה עם המון תשוקה ומסירות! ואמא לשני חברה' מהממים.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter

בואו נדבר על קידום האתר

דו"ח ניתוח לאתר שלי בחינם

דילוג לתוכן