קידום אתרים אורגני לאדריכלים

להשיג יותר לקוחות

אם הינך אדריכל/ית או משרד אדריכלות שמחפשים יותר צמיחה ולקוחות חדשים לעסק, אז קידום אתרים לאדריכלים עשוי לתת לכם מענה מעולה. איך? במאמר זה, אני מכסה את כל מה צריך לדעת על שירותי קידום אורגני לאדריכלים.

תוכן עניינים

קידום אתרים או אופטימיזציה למנועי חיפוש היא פרקטיקת שיווק דיגיטלית הכוללת אופטימיזציה של האתר והנוכחות העסקית האינטרנטית וזאת במטרה לשפר את דירוג דפי האתר במנועי החיפוש ולהניע יותר תנועה איכותית ורלוונטית ובהתאמה הגדלת הפניות למשרד האדריכלות שלך.

קידום אתרים חיוני עבור אדריכלים מכמה סיבות

  1. נראות מוגברת, רוב האנשים שמחפשים שירותי אדריכלות מתחילים את החיפוש שלהם באינטרנט. על ידי אופטימיזציה של האתר שלך למנועי חיפוש, המשרד שלך יופיע גבוה יותר בתוצאות של מנועי החיפוש, ויגדיל את הנראות שלך בפני לקוחות פוטנציאליים.
  2. שיווק יחסית חסכוני, בהשוואה לשיטות פרסום מסורתיות כמו מודעות דפוס או בטלוויזיה, קידום אתרים הוא דרך חסכונית לשווק את האתר שלך. למרות שעשויה להיות הוצאה ראשונית במיוחד בשנה הראשונה, היתרונות ארוכי הטווח בדרך כלל עולים על העלויות הללו.
  3. עליה בחיפוש תמונות, בשנים האחרונות העולם שלנו ויזואלי יותר ויותר, בתחומים מסויים כמו אדריכלות תוצאות חיפוש עשירות בתמונות. באמצעות יצירת קטלוג מרשים באתר, לא רק שהוא משמש כרקורד הוא מאפשר מגוון אפשרויות קידום במנוע החיפוש וברשתות חברתיות.
  4. שיפור נראות גיאוגרפית, קידום אתרים מקומי יכול לעזור למשרד שלך להיות גלוי יותר לאנשים באזור שלך המחפשים שירותי אדריכלות. זה חשוב במיוחד מכיוון שרוב הפרויקטים האדריכליים נוטים להיות מבוססי מיקום.
  5. יתרון תחרותי, ייתכן שמשרדי אדריכלות רבים לא משקיעים בקידום אתרים, ומתמקדות יותר בתיק העבודות שלהן ובמאמצי השיווק המסורתיים שלהן. על ידי מינוף SEO, החברה שלך יכולה להשיג יתרון תחרותי משמעותי במרחב הדיגיטלי.
  6. היכרות מעמיקה עם קהל היעד שלך העסק, כלי SEO יכולים לספק תובנות לגבי המבקרים באתר שלך, כגון אילו מילות מפתח הם השתמשו כדי למצוא את האתר שלך או באילו דפים הם ביקרו. תובנות אלו יכולות לעזור לך להבין טוב יותר את הקהל שלך ולחדד את אסטרטגיות השיווק שלך.
  7. תוצאות שמחזיקות לטווח ארוך, בניגוד למודעות בתשלום שמביאות תנועה רק כל עוד משלמים עליהן, SEO מביא לתוצאות ארוכות טווח. ברגע שהאתר שלך מותאם היטב, תמשיכו לראות תוצאות לאורך תקופה ארוכה.
  8. גידול במספר הפניות, אתר מותאם היטב לא רק מושך יותר מבקרים אלא גם טוב יותר בהמרת מבקרים אלה ללקוחות. הסיבה לכך היא ש-SEO כרוך בשיפור חווית המשתמש ובמתן תוכן בעל ערך, שיכול לעזור לשכנע מבקרים להעסיק את השירות שלכם.

הכל נשמע נהדר, אך איך זה קורה בפועל? אפשרות ראשונה היא על ידי שירות קידום אתרים אורגני בגוגל שנעשה מתוך ממקום מקצועי או על ידי למידה עצמאית ויישום עקרונות seo. 

עקרונות קידום אורגני בגוגל לאדריכלים

מחקר מילות מפתח מדוייק – לכן לפני שמתחילים מחקר מילים, מתחילים בסיעור מוחות משותף ומעלים רעיונות לביטויים שעשויים להיות רלוונטיים, כמו כן אם ביצעתם בעבר קידום ממומן, ניתן ללמוד ולקבל רעיונות מתוך הביטויים שמניבים קליקים. דרך נוספת וטובה היא לבחון את תוצאות החיפוש ולראות האם יש רכיב PAA (אנשים שאלו גם על) באמצעותו ניתן ללמוד מה מעניין גולשים ואיך הם שואלים. חשוב לזכור שחלק נכבד מהחיפוש היום הוא חיפוש קולי וזו מגמה שתעלה עם זמן, לכן שאלות נשאלות בצורה טבעית יותר.

מחקר מילים יסודי יגלה ביטויי זנב ארוך שהם בדיוק תחום העיסוק שלך. לדוגמה אדריכל שעוסק בתכנון ועיצוב בתי יוקרה יותאמו לו ביטויים כמו "עיצוב בתי יוקרה" בעל נפח חיפושים יחסית קטן של 90 חיפושים ולא ביטוי כמו "אדריכלות ועיצוב פנים" שיש לו 1,900 חיפושים אבל הוא כלל לא יביא תנועה איכותית לאתר שכן מי שמחפש את הביטוי הזה, למעשה מחפש לימודים בתחום. לאחר מחקר המילים, בונים אסטרטגיית תוכן (חשוב לציין שתוכן הוא כל דבר באתר, מתמונה, שרטוט, טקסטים, סרטונים, כפתור הנעה לפעולה וכן הלאה. בהתאם לביטויים נשלב אותם בצורה טבעית בדפים רלוונטיים באתר.

אופטימיזציה לביטויים שנבחרו, לאחר שהתגבשה רשימת מילות המפתח יהיה צורך להקים דפים באתר בהתאם לביטויים. בכל דף כזה יש לבצע אופטימיזציה לכתובת url, טייטל, תיאור, וכותרות משנה בדף. חשוב לשלב את הביטויים שנבחרו בדף, אך חשוב לא "לדחוף" סתם. ההצעה הטובה ביותר היא לכתוב טבעי ככל שניתן, לגולש – הלקוח הפוטנציאלי תוך שילוב הביטויים במקומות שמתאים לכך. והנה טיפ חשוב, כאשר בודקים ביטוי מסויים חשוב להבין מה הגולש שלנו מצפה לראות. שימו לב לדף התוצאות, איך הוא נראה? איזה טייטלים מוצגים בו? האם יש הרבה תמונות? 

תוצאת חיפוש לביטוי עיצוב בתים מודרניים

בביטוי עיצוב בתים מודרניים ניתןן ללמוד שהגולש מצפה לראות תמונות רבות, ראיה לכך היא שלפני התוצאות האורגניות בראש הדף יש חבילת תמונות. כמו כן למדו על אופי הביטוי וסביר להניח שגולש בשלב הזה מחפש רעיונות והשראה. 

אופטימיזציה של תמונות, בהמשך לתמונה הנ"ל, ארכיטקטורה היא תחום חזותי ביותר, וסביר להניח שהאתר שלך מכיל תמונות רבות של הפרויקטים שלך. באתרים מסוג זה חיוני לבצע אופטימיזצית תמונות ל SEO. חשוב להשתמש בתמונות באיכות גבוהה, אך עם זאת חשוב לבצע להן דחיסה כדי למזער את ההשפעה על מהירות טעינת העמוד. כמו כן חיוני ביותר להזין תגיות alt כדי לתאר את התמונות וכותרות טייטל. פעולות אלה יכולות לעזור לתמונות שלך להופיע בתוצאות חיפוש תמונות, ולגרום לתנועה רבה יותר לאתר שלך.

פרסום כתבות, פרויקטים באופן קבוע, מלבד דפי השירות חושב לפתוח בלוג או מגזין לאתר באמצעותו אפשר לתת לגולשים תשובות על שאלות נפוצות, לדון במגמות עיצוב ולהציג את הפרויקטים שלך. המטרה שלנו היא ללוות את הגולש לאורך כל מסע החיפוש שלו ועד ההמרה. במיוחד בתחום כמו אדריכלות שצפויים ללקוח הוצאות רבות על עיצוב הדירה, הוא יעבור תהליך חיפוש ארוך יותר, ירצה לראות סגנונות עיצוב ומגמות שוק ולכן יש שאלות רבות שניתן לענות עליהן באמצעות דפי תוכן יעודיים.

קידום אתרים מקומי, רוב משרדי האדריכלות פועלות באזורים גיאוגרפיים ספציפיים. לכן, חיוני לבצע אופטימיזציה של האתר שלך לחיפוש מקומי. חשוב לכלול את כתובת המשרד שלך ופרטים ליצירת קשר באתר שלך. כמו כן, לפתוח כרטיס גוגל לעסק שלי, זה מקום מצויין שמאפשר לעלות גם לשם את השירותים שלכם והפרויקטים שלכם. באמצעות גוגל לעסק שלי יש לכם הזדמנות לקבל משוב ודירוג מלקוחות, מה שמגביר את האמינות של העסק מפני לקוחות פוטנציאליים.

כרטיס גוגל לעסק שלי לאדריכלים

תוכנית קישורים, קישורים נכנסים הם קישורים מאתרים אחרים שמובילים לאתר שלך. בניית פרופיל קישורים נכנסים באיכות גבוהה יכולים לשפר מאוד את דירוג ה-SEO שלך. חשוב לא להתפתות רק למקדמים שמציעים שירות שבסיסו קישורים כיוון שמנוע החיפוש מעדכון לעדכון שם דגש על תוכן איכותי ורלוונטיות. בניית תוכנית קישורים יעילה למשל יכולה להיות על ידי יצירת תוכן בעל ערך שאחרים רוצים לקשר אליו, כתבות אורח ובניית קשרים עם משפיענים ובלוגרים בתעשייה.

נוכחות במדיה חברתית, למדיה חברתית יכולות להיות השפעות עקיפות על קידום אתרים. למרות שקישורי מדיה חברתית אינם נחשבים ישירות באלגוריתמים של דירוג SEO, נוכחות חזקה של מדיה חברתית יכולה להגביר את המודעות למותג, מה שיכול להוביל ליותר ביקורים באתר. בנוסף, ניתן לשתף את התוכן שלך בצורה רחבה יותר, מה שעלול להוביל ליותר קישורים נכנסים.

קידום אתרים טכני, לצד התוכן יש היבטים טכניים לקידום אתרים לאדריכלים שכן אנו רוצים לוודא שהאתר נגיש ונח לסריקה של הבוטים של מנועי החיפוש למשל על ידי יצירת מפת אתר לניווט, ושימוש בנתונים מובנים (סכמות) כדי לספק פרטים נוספים על האתר והבנה טובה למנועי החיפוש. כמו כן מעת לעת חשוב לבצע סריקות לאתר באמצעות כלי צד ג שיאפשרו לזהות ולתקן קישורים שבורים או שגיאות, שכן אלה עלולים להשפיע לרעה על מאמצי הקידום.

לסיכום אם חיפשתם בגוגל את הביטוי "קידום אתרים לאדריכלים" כנראה שהינכם שוקלים קידום לאתרכם, תוכלו לבצע את העבודה הזו בעצמכם על ידי יישום הרעיונות שכתובים כאן ועל ידי מדריכים נוספים ברשת. יחד עם זאת זה כרוך בזמן וגם השקעה בזמן למידה של קידום אתרים. מנגד תוכלו להיעזר במקדם אתרים או מקדמת במקרה שלנו. השאירו פרטים ויחד נוכל לבנות תוכנית קידום מתאימה!

מעוניינים לקדם את האתר שלכם במנועי חיפוש? מלאו את הפרטים ואחזור אליכם!

אני בעלת ניסיון רב במגוון סוגים של אתרים (מסחר ותוכן) ובמערכות ניהול ואני מביאה איתי הסתכלות כוללת על כל היבטי הקידום. יש לי תחושת סיפוק מיוחדת כשאני רואה עסקים גדלים ומפתחים באמצעות קידום אתרים אורגני. מבחינתי כל פרויקט הוא ייחודי ואני בונה את תוכנית העבודה שלי לכל אתר אחרי מחקר יסודי של המתחרים בזירה (עוצמות וחולשות) ומחקר מילים (לא שיגרתי) מקיף לאיתור הזדמנויות שיקלעו למטרותיך. המטרה שלי היא לתרום לגדילה העסקית שלך דרך קידום אורגני ופעולות שיהפכו את האתר לבעל ערך אמיתי לגולש. מגיעה עם המון תשוקה ומסירות! ואמא לשני חברה' מהממים.

מידע נוסף

קידום אתרים לעסקים

קידום אתרים לעסקים להפוך את האתר למותג דיגיטלי אנו עדים בכל יום להתפתחות הטכנולוגיות הדיגיטליות

מה זה קידום אורגני

מה זה קידום אורגני

למה צריך קידום אורגני לכל אתר אינטרנט ומה זה בכלל קידום אתרים אתרים אורגני, מאמר ענייני שעושה סדר ומסביר על תועלות הקידום. היכנסו לקרוא

בואו נדבר על קידום האתר

דילוג לתוכן