קידום חנות וירטואלית
קידום חנות וירטואלית להתבלט מעל המתחרים בזירה החנות הוירטואלית שלכם איננה רק חלון ראווה או
דף הבית » קידום אתרים אורגני בגוגל
קידום אתרים אורגני seo (Search Engine Optimization) היא אסטרטגיה ארוכת טווח מעולם השיווק הדיגיטלי הכוללת סדרת פעולות שמטרתן לשפר את נראות האתר ומיקומי האתר במנועי חיפוש, במילות מפתח שחשובות לעסק שלך באופן טבעי ולא ממומן. כל זאת במטרה למשוך לקוחות חדשים ולידים מתאימים לאתר שלך, בתנאי שקידום האתר נעשה במקצועיות ובאופן מדויק ונכון.
קידום אתרים בגוגל שעובד בשבילך
מנתונים עולה שלמעשה 90% מהגולשים מתחילים את מסע החיפוש שלהם בגוגל. הם מחפשים אחר "משהו", אותו "משהו" זה צורך, זה יכול להיות מוצר, שירות, מידע.
באמצעות קידום אורגני מבצעים התאמה לאופן שבו הלקוחות הפוטנציאלים מחפשים את האתר שלך, מה הם מצפים לראות ולקבל ברגע שהם נוחתים באתר תוך התאמה לאופן שבו מנוע החיפוש מנתח ומדרג את האתר.
על מנת שהאתר שלך ישתתף בזירה על ליבם של הגולשים, אני מנתחת מהיסוד ובונה תוכנית עבודה מתאימה לאתר ולתחום בו העסק שלך מתחרה באינטרנט, במטרה להשיג את התוצאות הטובות ביותר. צרו איתי קשר עוד היום לשמוע על קידום אתרים מקצועי!
חשיפה
חיזוק המותג והגברת החשיפה של העסק שלך בזירה הדיגיטלית
נתון להכיר: "92.96% מכלל הגולשים בעולם משתמשים במנוע החיפוש גוגל (Sparktoro)"
תנועה לאתר
שיפור נראות האתר בתוצאות החיפוש בגוגל, שיפור יחס חשיפה-הקלקה
והגברת הכניסות לאתר
נתון להכיר: "53.3% מכלל התנועה לאתר מקורה מהערוץ האורגני (BrightEdge)"
פניות ומכירות
להגיע ללקוחות פוטנציאלים שמחפשים בדיוק את השירות או המוצר שלך באינטרנט
נתון להכיר: "ללידים שמקורם בקידום אורגני יש 14.6% סגירה (HubSpot)"
קידום אתרים אורגני בגוגל הוא תחום שמתפתח ללא הרף, בעוד שיש מי שעובד בשיטות עבודה מיושנות (עליהן אסביר בהמשך) אני דואגת להישאר עדכנית, לעבוד עם הכלים המתקדמים בשוק ואני ממשיכה ללמוד ללא הפסקה. זאת בכדי להשיג עבורך את התוצאות הטובות ביותר. אני מניחה ששמעת את המשפט הזה או כאלו ברוחו לא אחת, אז מה שונה? היחס, שיתוף הפעולה והשקיפות שאני מספקת על העבודה שנעשית על האתר. תוכלו לבדוק זאת גם עם לקוחות אחרים שלי.
רקע קצר על איך מנועי חיפוש עובדים, מנועי החיפוש שולחים רובוטים המכונים עכבישים לסרוק את כל האתרים ברשת כל הזמן, אותה פעולת סריקה, מכניסה את האתר למאגר תוכן עצום (אינדקס) של מנוע החיפוש. לכן כאשר נשלחת שאילתה עולות מיד תוצאות במהירות. המידע הנסרק מעובד כדי להשיב בתוצאות רלוונטיות לשאילתת חיפוש (אחרת מדוע נגלוש במנוע חיפוש שנותן תוצאות שלא עונות על כוונתנו?). ככל שהתוצאה תהיה מדוייקת עולה הסיכוי שהגולש ילחץ עליה.
גוגל מדרג אתרים באמצעות אלגוריתם מורכב המתחשב במאות גורמים. בעוד שהפרטים המדויקים של האלגוריתם הם סוד מסחרי שמור, ידוע שכמה מרכיבים מרכזיים משפיעים באופן משמעותי על הדירוג:
קידום אתרים בגוגל הוא למעשה תהליך התאמת האתר למנוע החיפוש. סדרת הפעולות נחלקות לארבע קטגוריות מרכזיות. מחקר מילים, אופטימיזצית תוכן, אופטימיזציה טכנית ובניית פרופיל קישורים חיצוניים.
מטרת הפעולות הללו להעביר לגוגל במה האתר עוסק ואילו דפים חשובים לקידום. כלומר חיבור וניתוח כיצד גולשים מחפשים את העסק שלך ואיך מנוע החיפוש מבין ומקשר בין החיפוש לתוצאה הרצויה. החיבור הזה צריך להיות מדויק ורלוונטי לכוונת הגולש. כלומר גולש שחיפש מוצר ולחץ על תוצאה, אך למעשה הגיע לדף נחיתה לא מתאים לצורך שלו, עשוי לצאת ולנטוש את האתר.
להלן דוגמא לאתר שעובר תהליך קידום אתרים בגוגל. גרף חשיפות בגוגל סרץ' קונסול
זהו אחד השלבים החשובים ביותר בתחילת קידום אורגני בגוגל. מכיוון שהמטרה של גוגל בראש ובראשה היא רלוונטיות, עלינו לאתר במחקר מהי כוונת הגולש ואילו ביטויים יובילו לתנועה של גולשים איכותיים לאתר. כאן נעוץ הבדל משמעותי בין גישות מקדמי אתרים על סוגיהם. יש שמזינים ביטוי לכלי מחקר, מורידים טבלה ובזה מסתיים המחקר. מחקר מילים עמוק לוקח לא מעט שעות והנתונים שמפיקים ממנו שווים זהב מבחינת בניית תוכנית עבודה ותוכן. לאחר המחקר הראשי שבמבוצע לאתר, נעשים עוד מחקרים קטנים לזיהוי ביטויים חדשים והזדמנויות. כמו גם בדיקה שכוונת הגולש נותרה כפי שהיתה בעת המחקר.
במחקר מילים אני בוחנת
מחקר מתחרים מתבצע לאחר מחקר המילים. מטרתו לבחון את מצב האתר כיום ביחס למתחרים עבור הביטויים שנבחרו לקידום. המחקר כולל בחינה של דף התוצאות עבור כל ביטוי, איתור פערים בין האתר לבין המתחרים. הנחיות לשיפור ויישום באתר . זהו שלב כל כך חשוב!
מעוניינים לקדם את האתר שלכם במנועי חיפוש? מלאו את הפרטים ואחזור אליכם!
חלק נכבד מאופטימיזצית האתר לגוגל הוא טיפול בתוכן. המקדם עורך סיווג ובדיקה של כל התכנים הקיימים באתר. התכנים באתר יכולים להיות מלל, תמונה, מדיה, מוצרים ועוד. קידום אתרים אורגני בגוגל, מזמן לא עוסק רק בשיבוץ ביטויים בכותרת או בדפי האתר. אלא התאמה לצפיות ולצרכים של הגולש. ניתן לומר באופן ברור היום שיצירת תוכן בעל ערך לגולש היא אחד ממפתחות הקידום. דפים בעלי תוכן ירוד או דפים שיש בהם תוכן פחות רלוונטי לשאילתה של הגולש לא יתרמו לקידום האתר. שיפור ויצירת תוכן שעונה על כוונת המשתמש יעניקו חווית משתמש טובה יותר ויותר חשיפות לאתר. חלק מתהליך הקידום האורגני עוסק בשיפור בתוכן האתר.
אופטימיזציה טכנית מתחילה בשלב ניתוח האתר בהתחלה. מטרת הבדיקה היא לדאוג שמנועי החיפוש יאהבו אותנו, כיוון שאם נדאג לאתר נח ופתוח לסריקה, זה יאפשר לעכבישים של מנוע החיפוש לסרוק את היתר ביעילות.
כמו כן התהליך הבוחן את בריאות האתר ואני מחפשת אם יש דפים מיותרים ושבורים, מהי היררכיה של האתר, תקינות הקוד ועוד פרמטרים רבים עליהם תוכלו להמשיך לקרוא במאמר על אופטימיזציה לאתרים המספק הסבר ארוך על סדרת הפעולות בהיבטים של תוכן וטכני.
דוגמא לשיפור במיקום בביטוי לאחר אופטימיזציה לאתר
קישורים חיצונים המפנים לאתר שלכם חיונים לצורך הגברת סכמות האתר. בניית קישורים מאתרים רלוונטיים עוזרת לקידום האתר, אמנם לא כמו בעבר אבל עדיין קישורים נכנסים יכולים להיות מרכיב בעל אימפקט חזק על קידום האתר. אבל לא כל קישור הוא קישור טוב. המטרה שלי לאתר קישורים רלוונטיים לתחום האתר ממקורות מוסמכים, ולבנות עבורכם פרופיל קישורים טבעי ואיכותי שיחזקו את האתר ולא יפגעו בו לאורך זמן.
שיפור ביצועים ושיפור זמני טעינה, זהו אחד הפרמטרים שקיבל תנופה במהלך שנת 2021 בעדכוני האלגוריתם של גוגל. אתרים שעולים ונטענים מהר משפיעים על חווית המשתמש. כמו כן יש לא מעט מחקרים במיוחד בקידום חנויות וירטואליות על השפעת זמני טעינה על המרות האתר ונטישת גולשים. גוגל רוצים לשפר את איכות התוצאות המוגשות גם דרך חווית משתמש טובה. במסגרת קידום אתרים אורגני מתבצע איסוף נתונים המוגדרים תחת מדדי מהירות ויציבות חזותית של אלמנטים באתר. תפקידו של מקדם האתר הוא להכין דו"ח לשיפור הביצועים.
אם יש לך עסק פיזי בנוסף לאתר אז קידום אתרים מקומי וקידום "בגוגל לעסק שלי" הוא אחד העוגנים לביסוס המותג בעיר בה העסק פעיל. אמנם ארצנו היא קטנטונת, אך אי אפשר להתעלם מהעובדה שגוגל מפות תופס שטח עצום מתוצאות החיפוש ואם יש לך עסק פיזי גם הוא חייב להיות שם.
סכמה, או נתונים מובנים, היא שפה סטנדרטית המאפשרת לבעלי אתרים לספק מידע נוסף למנועי חיפוש לגבי תוכן האתר שלהם. מידע זה מוצג בצורת תגיות HTML או תכונות מיוחדות המוטמעות בקוד האתר.
המטרה של סכמה היא להקל על מנועי החיפוש להבין טוב יותר את סוג התוכן והמידע המוצג בכל עמוד. כתוצאה מכך, מנועי החיפוש יכולים להציג תוצאות חיפוש מדויקות ורלוונטיות יותר לגולשים, וכן להציג מידע נוסף ומעשיר יותר לצד תוצאות החיפוש הרגילות. סכמות תומכות גם באופטימיזציה סמטית כפי שאסביר בהמשך.
חלק בלתי נפרד בקידום אתרים אורגני הינו שימוש בכלים כמו Google Analytics ו-Google Search Console זאת במטרה לעקוב אחר ביצועים, התנהגות הגולשים, בריאות אתר ולבצע שיפורים מבוססי נתונים.
SEO סמנטי מתמקד בהבנת כוונת החיפוש של הגולשים וסיפוק התוכן הרלוונטי ביותר עבורם. זה כולל ניתוח של שאילתות חיפוש נפוצות, מחקר של נושאים רלוונטיים והתאמת התוכן באתר לכוונת החיפוש. SEO סמנטי עוזר למנועי החיפוש להבין טוב יותר את תוכן האתר ואת הקשר שלו לנושאים ספציפיים, מה שמשפר את סיכויי האתר להופיע בתוצאות חיפוש רלוונטיות.
חיפוש קולי הופך ליותר ויותר פופולרי, ובעלי אתרים צריכים לוודא שהאתרים שלהם מותאמים לחיפושים אלו. גישת SEO זו מתמקדת באופטימיזציה של תוכן האתר עבור שאילתות חיפוש קוליות, תוך התחשבות באופן שבו אנשים מדברים. למשל שימוש בשפה טבעית, שאילתות חיפוש ארוכות זנב כיוון ששאילתות חיפוש קוליות נוטות להיות ארוכות יותר ומפורטות יותר משאילתות חיפוש רגילות.
במסגרת מרוץ הבינה המלאכותית מנועי חיפוש משלבים בתוכם חיפוש משולב תוצאות ai, בימים אלו ממש בארצות הברית גוגל מפעילים את מנוע החיפוש החדש שלה SGE ראשי התיבות של Search Generative Experience .מדובר בתכונה המשתמשת בבינה מלאכותית (AI) כדי לספק תשובות מקיפות ומותאמות אישית יותר לשאילתות של משתמשים. בבינג כבר היום תוכלו לגלוש וליעזר בבינה המלאכותית מבית openai.
במקום להציג רק רשימה של קישורים לאתרי אינטרנט רלוונטיים, SGE מציג "תצוגות AI" מעל תוצאות החיפוש המסורתיות.
SGE עדיין נמצאת בשלבי פיתוח, אך היא צפויה להשפיע משמעותית על עולם קידום אתרים אורגני (SEO) וכמקדמי אתרים נצטרך להתאים ולבחון כיצד זה ישפיע על תוצאות החיפוש וכיצד ניתן למנף את זה לטובת קידום האתר.
תחום קידום האתרים התפתח משמעותית עם התפתחות האינטרנט והשימוש במנועי חיפוש. בעבר, טכניקות רבות התבססו על מניפולציות באלגוריתמים של מנועי חיפוש. כיום, גוגל שם דגש רב יותר על חוויית המשתמש ועל איכות התוכן, ולכן קידום אורגני יעיל דורש אסטרטגיה ארוכת טווח ומקיפה.
מחקר מילות מפתח וביטויים
seo ישן: בעבר כדי לקדם דף באתר, זה היה עסק יחסית פשוט. כל מה שהיה צריך זה לכתוב תוכן ולהכניס את הביטוי שרוצים הרבה מאוד פעמים. התוכן לא היה העיקר, אלא קידום הביטוי על ידי הספמה שלו.
seo חדש: קידום אורגני חדש מתמקד בכתיבת תכנים שבאמת עוזרים ומועילים לגולשים לקבל ערך מוסף. תוכן יכול להיות כל דבר כלומר גם דף מוצר יכול להיות עשיר ומועיל לגולש. ככל שהתוכן איכותי ועונה על כוונת הגולש, עולה הסיכוי לקידום הדף.
ניהול פרופיל קישורים חיצוניים
seo ישן: כאשר גוגל הציגו את מודל page rank מקדמי אתרים הבינו שאת מרבית מאמצי הקידום את צריכים להשקיע ביצירת קישורים חיצוניים ורצוי כמה שיותר. לא משנה מאיפה הקישור ומה טיבו. העיקר שיהיה.
seo חדש: קידום אורגני חדש מתמקד ברלוונטיות קישורים וחיפוש אחר קישורים מאתרים סמכותיים. איכות מול כמות. בשילוב מבנה קישורים פנימיים אופטימילי ההשפעה שתושג חזקה יותר.
נפחי חיפוש
seo ישן: שיטת העבודה היא לאתר ביטויים עם נפחי חיפוש בעלי ווליום גבוה בלבד.
seo חדש: קידום אורגני חדש מבצע מחקר מילות מפתח תוך התחשבות בביטויי זנב ארוך שיש להם כוונת חיפוש לשלבים שונים של מסע הגולש. כך בכל שלב מופיע בפני הגולש עם תוכן שיעניק לו תשובה מתאימה לשאילתה.
איתור תכנים וכתיבה
seo ישן: כתיבת תכנים לאתר? כמה שיותר, בעבר היה נהוג לכתוב המון תוכן לדפים באתר, לרוב התכנים היו חוזרים על עצמם במילים אחרות. המטרה היתה לפוצץ את האתר בתכנים על חשבון כתיבת תוכן איכותי.
seo חדש: קידום אורגני חדש יעיל יותר, כיוון שתכנים שעולים לאתר לא נועדו "לגנוב ביטויים" ולירות לכל הכיוונים. נעשה מחקר ואיפיון לתוכן. שוב מתמקדים באיכות, מבינים שזה עובד ומגבשים שיטת עבודה להמשך התכנים.
מיפוי תכנים קיימים באתר
seo ישן: מעלים תכנים בכמויות, דבר שיוצר "דפים מתים", דפים שלא מגיעים אליהם גולשים ולא מביאים תנועה לאתר.
seo חדש: קידום אורגני חדש מתייחס לאתר באופן הוליסטי, דפי התוכן נבדקים ותוכן שלא מוביל לתנועה מסווג לפעולה. הפעולה יכולה להיות שיפור תוכן, איחוד תוכן או מחיקה של דף.
seo טכני
seo ישן: מיקוד רק בהעלאת תכנים לאתר ללא התייחסות להיררכיה של האתר, למבנה, לאפשרות של מנוע החיפוש לסרוק את האתר.
seo חדש: מיטוב ביצועי האתר בכדי לספק חווית גלישה הן לגולשים והן לבוטים של מנועי החיפוש. תוך התייחסות לשיפורים שיכולים לתרום לתצוגת תוצאות מרשימה במנועי חיפוש.
מחקר מתחרים
seo ישן: לא מבצעים מחקר מתחרים ואפשר לומר ישנים בעמידה, כך שזה לא משנה אם המתחרה שלך מקבל יותר תשומת לב מהגולשים, מייצר תוכנים מועילים וכן הלאה.
seo חדש: קידום אורגני חדש מתבצע מחקר מתחרים על מנת ללמוד היכן יש פערים לטובת המתחרים ומה אנחנו יכולים לעשות טוב יותר בכדי לזכות בביצועים טובים יותר.
רלוונטיות
seo ישן: מאתרים ביטויים עם נפחי חיפוש גבוהים שאינם בהכרח משרתים את העסק או מטרותיו וכותבים תכנים. מגבירים את התנועה לאתר בגולשים לא רלוונטים.
seo חדש: קידום אורגני חדש מתייחס למדדי E-E-A-T ובניית סמכותיות ומומחיות של האתר בנישה שלו. התכנים בעלי תוכן שנכתב או נבדק על ידי אנשי מקצוע מנוסים בתחומם.
קידום אתרים אורגני בגוגל מתאים לכל עסק החל מחנויות אונליין, נותני שירותים ואתרי תדמית ומידע. כל עסק שרואה לטווח ארוך ומעוניין לבסס את הנוכחות של אתר האינטרנט לאורך זמן. קידום אתרים מתיישב בשלב "השיקול" של משפך שיווקי. כלומר גולשים שמחפשים מענה לצורך מסויים ומתחילים לבצע חיפוש על מנת למלא את הצורך. דבר נוסף ומופלא בקידום אתרים הוא ההשפעה על כל האתר, שכן לאורך זמן מקדם האתר מבצע עוד ועוד התאמות של עמודים למנוע החיפוש. העמודים הללו אל אף שאינם מקודמים בהגדרה עשויים לזכות לחשיפות וכניסות. זאת קורה כיוון שמנוע החיפוש למד את האתר שלנו ובעת שאילתות שיש לנו מענה עליהן, מנוע החיפוש "יעדיף" להגיש תוצאות ממקורות סמכותיים (ואותנו למעשה הוא כבר "מכיר")
קידום אתרים מקצועי, הוא תהליך שלוקח זמן וכן יש הבדל במידת התחרותיות עבור כל ביטוי וביטוי. יש ביטויים שניתן לראות תוצאות אחרי חודשיים ויש ביטויים שיכול לקחת גם שנה לקדם. יחד עם זאת הניסיון מלמד כי בדרך כלל תוצאות משמעותיות ניתן לראות בטווח של בין 3-6 חודשים מתחילת העבודה.
לכל ביטוי שתבחרו מתבצע מחקר מתחרים מעמיק, אפיון העמוד באתר כיום ואופטימיזציה יסודית. כל פרויקט מוגבל בזמן עבודה חודשי, על מנת להפיק את המקסימום ולבצע עבודה מקיפה אין אפשרות אמיתית לא להגביל למספר ביטויים. אחרי חודשי העבודה הראשונים יש התייחסות וטיפול בביטויים לא מקודמים, כלומר בעוד ביטויים/עמודים נוספים באתר שעשויים לספק עוד תנועה וכניסות. זאת כיוון שאחת המשימות בקידום אתרים היא הגברת התנועה לאתר והעבודה היא רוחבית.
אין אפשרות להבטיח הצהרה כזו, קידום אתרים אורגני בגוגל תלוי גם בגורמים חיצונים או היבטים טכניים באתר שאינם תלויים בעבודת המקדם. כמו כן חשוב לציין כי שיתוף פעולה של בעל האתר תורם גם הוא להצלחה. אני כן מבטיחה שאני אעשה כל פעולה מקצועית אפשרית ונכונה, כדי לקדם את האתר.
אחד היתרונות המובהקים של קידום אתרים בגוגל הוא שתוצאות אורגניות נראות טבעיות יותר, לכן כאשר אתר מסויים מופיע בעמוד התוצאות הראשון אנו כגולשים לרוב נתפוס את התוצאה כאמינה יותר מתוצאה המוגשת כפרסומת. אמנם, גוגל עושה מאמצים רבים להעניק לפרסומות מראה טבעי יותר. אם בעבר התוצאה היתה מובלטת, היום היא נראית כמעט לגמרי כמו תוצאה אורגנית. למעשה כך מעודדת גוגל גולשים להיכנס למודעה. עדיין אנו כצרכנים מבינים שזו פרסומת ומעדיפים בדרך כלל תוצאות אורגניות. אין שספק שבראיה לטווח ארוך קידום אתרים אורגני בגוגל חוסך משאבים אל מול קידום ממומן. יחד עם זאת אם יש אפשרות לשלב בין השניים אז זו ההמלצה כיוון שני הערוצים תורמים, כל אחד במישור שלו להגדלת הכניסות לאתר. יתרון נוסף לקידום ממומן על אורגני הוא אפקט התוצאה המיידית, שכן מרגע שעולה קמפיין לרוב יש תוצאות.
מעת לעת נדרשת עבודה של מתכנת/צוות פיתוח. לצורך זה, אני מוציאה בקשה להצעת מחיר וציון של דחיפות המשימה (עד כמה חשוב שנבצע אותה). הוצאה נוספת שעשויה להיות היא הוספת קישורים חיצוניים מעבר לחבילה או הוספת תוכן חדש לאתר. ניתן להוסיף חבילת תוכן בכל זמן.
לא, ניתן להפסיק את השירות בהתראה של חודש מראש. אני רוצה לקוחות שרוצים לא חייבים..
התוצאות שמושגות באמצעות תהליך קידום אורגני בגוגל יכולות להישמר לתקופה מסויימת (גם ארוכה) אך כיוון שגוגל מעדכן כל הזמן את האופן בו הוא סורק ומדרג אתרים, ללא עבודת אופטימיזציה מתמשכת, האתר עשוי לאבד את הדירוגים שלו. בגדול כמו כל דבר בחיים תחזוקה ותפעול שומרים על אריכות ימים (כן גם באתרים זה ככה ;)).
מעוניינים לקדם את האתר שלכם במנועי חיפוש? מלאו את הפרטים ואחזור אליכם!
אז החלטנו לעבוד יחד, כעת אנו בודקים את סביבת העבודה. בשלב ההכנה נערכת בדיקת היתכנות קידום, אני מחברת את האתר שלך לכלי עבודה ובוחנת האם יש היבטים טכניים שיש לטפל, שגיאות שעשויות להפריע ומתעדת את מצבו כיום.
בסיום התהליך ישלח סיכום והמלצות שיכשירו את תהליך הקידום.
פגישה ראשונה סופר חשובה כאן נלמד על העסק, מה חשוב לך לקדם ומה הציפיות שלך. זה המקום לעלות מוצרים או שירותים שאותם מעוניינים לקדם וכן ביטויים שלדעתך רלוונטיים. מכאן אני מתחילה ניתוח מעמיק ויסודי של מחקר מילים, תחרותיות הביטויים ובדיקת מתחרים. התהליך הזה עשוי לארוך כחודש ובסופו נקיים פגישה נוספת עם ההמלצות שלי לקידום ויחד אנו בוחרים מהם הדפים אותם נקדם ובאיזה עדיפות. התהליך הזה לקוח כחודש עד חודש וחצי.
כל אתר דורש אסטרטגיית פעולה שונה בהתאם למבנה, לגודל שלו ולקצב בו עולים אליו תכנים חדשים
לכן בשלב זה נגיש את תכנית העבודה המומלצת ביותר, בהתאם לתקציב של העסק וסדרי העדיפות.
בשלב הזה מתחיל מיד אחרי מחקר מתחרים ומילים, בסביבובת תחילת החודש השני.
בשלב זה נתחיל ליישם את תוכנית העבודה, נבצע את עבודות אופטימיזצית, תוכן ומבנה לאורך חודשי העבודה ובהתאם למידת החשיבות. במקביל לאלו נתכנן את פרופיל קישורים לאתר.
מעוניינים לקדם את האתר שלכם במנועי חיפוש? מלאו את הפרטים ואחזור אליכם!
מידע נוסף
קידום חנות וירטואלית להתבלט מעל המתחרים בזירה החנות הוירטואלית שלכם איננה רק חלון ראווה או
קידום אתרים לוקאלי להתבלט מעל המתחרים המקומיים קידום אתרים מקומי נועד לבצע תהליכי אופטימיזציה לנראות
כמה עולה קידום אתרים בגוגל? מדוע יש הבדלים בין כה שונים בין הצעת מחיר אחת לאחרת ומהם למעשה המרכבים המשפיעים על מחיר קידום אתרים, הכל במאמר
שאלה שכל בעל עסק שואל את עצמו, היכן כדאי למקד את השיווק בקידום אתרים אורגני או קידום ממומן. מי מהם יביא תוצאות טובות יותר – התשובות במאמר
קידום אתרים בגוגל בחינם נשמע טוב מדי ? אך למעשה אם יש לך עסק פיזי, לגוגל יש שירות חינמי "גוגל לעסק שלי" היכנסו למדריך
באיזה שלב כדאי להתחיל קידום אורגני לאתר ומה תפקידו של מקדם אתרים מקצועי בכל אחד מהשלבים הללו ? כל הפרטים במאמר לקריאה היכנסו
יש לך אתר? אז חשוב להכיר מהי אופטימיזציה לאתרים (on-site optimizition) וכיצד היא משפרת את הדירוגים. המדריך השלם לאופטימיזציה למנועי חיפוש מחכה לכם!
למה צריך קידום אורגני לכל אתר אינטרנט ומה זה בכלל קידום אתרים אתרים אורגני, מאמר ענייני שעושה סדר ומסביר על תועלות הקידום. היכנסו לקרוא
בואו נדבר על קידום האתר